Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB: „AB od wielu lat, aktywnie wspiera biznes z Samsungiem” – podkreślił Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager PDS w Samsung Electronics Polska

W dniach 18-19 kwietnia, w hotelu Warszawianka, w podwarszawskim Serocku odbyła się kolejna, tym razem jubileuszowa, 20. edycja wydarzenia Akademia Integracji AB. Na tym cyklicznym spotkaniu organizowanym przez wrocławskiego dystrybutora, firmę AB S.A., nie mogło zabraknąć jednego z czołowych jej partnerów: firmy Samsung Electronics. 

Akademia Integracji AB w 2024 roku była bez wątpienia nie tylko jubileuszowa, ale też rekordowa. Ponad 400 uczestników i 30 stref prezentacyjnych to, jak na wydarzenie branżowe, naprawdę dużo. Jedna ze stref należała do firmy Samsung Electronics, potentata na rynkach technologii wyświetlania obrazu oraz pamięci półprzewodnikowych. Część koreańskiego biznesu poświęconą drugiej z wymienionych kategorii reprezentował Maciej Kamiński, którego wypowiedź dla IT Reseller TV można znaleźć tutaj. Biznes poświęcony monitorom i ekranom wielkoformatowym Samsunga był podczas Akademii Integracji reprezentowany przez Grzegorza Nowickiego, Senior Channel Sales Managera Professional Display Solutions w Samsung Electronics.

Samsung przygotował strefę, w której prezentował możliwości swoich najnowszych produktów. Sekcja ekranów profesjonalnych pokazywała, z przyczyn oczywistych ograniczeń lokalowych, skupiona była na mniejszych rozwiązaniach niż np. te, które mogliśmy oglądać podczas ISE 2024.

„Jak zwykle w przypadku Akademii Integracji, frekwencja partnerska dopisała. Wielu partnerów zdecydowało się przybyć na konferencję i również wielu gościliśmy dzisiaj podczas pracowitego dnia na stoisku Samsung. Pokazujemy zarówno ofertę Display Professional, dedykowaną dla rynku korporacyjnego oraz edukacyjnego, jak i ofertę Memory, a także rozwiązania B2B z portfolio naszej oferty mobile.” – wyjaśnił prezentowany na wydarzeniu zestaw produktów Grzegorz Nowicki,  –  „Korzystając z okazji chciałbym serdecznie podziękować firmie AB za zaproszenie na Akademię Integracji. Dziękuję również za to, że przez wiele lat AB aktywnie wspiera biznes z Samsungiem na wielu polach i wielu płaszczyznach. Wszystkim partnerom, którzy dotychczas korzystają z oferty Samsung dedykowanej dla biznesu, bardzo serdecznie dziękuję za te wszystkie lata owocnej współpracy, a nowych partnerów, którzy jeszcze nie mieli okazji robić tego biznesu wspólnie z nami zapraszamy do Waszych opiekunów handlowych, a także do AB S.A. po zakup produktów, które można zobaczyć podczas tej konferencji”

 

 

Zapraszamy także do komentarza ze strony organizatorów wydarzenia. Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A., podkreślała m.in. wyjątkowość jubileuszowej edycji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB