Akademia Integracji AB: „AB to dla nas najważniejszy partner biznesowy w Polsce” – podkreśla Robert Gałczyński, B2C Country Sales Lead w Canon Polska
AB, czołowy polski dystrybutor, od lat organizuje swoje wydarzenia z cyklu Akademii Integracji. Wśród zaproszonych w tym roku vendorów znalazł się m.in. Canon.
Japoński producent urządzeń drukujących i sprzętu fotograficznego oferuje interesujące portfolio sprzętowe. Dostępność tych rozwiązań na polskim rynku wymaga mocnego partnera dystrybucyjnego. W tę rolę idealnie wpasowuje się wrocławski lider polskiego rynku, Grupa AB.
„AB to dla nas najważniejszy partner biznesowy w Polsce, dzięki któremu mogliśmy osiągnąć tak spektakularne wyniki przez ostatnie kilka lat. Wyniki te nie byłyby możliwe do osiągnięcia, gdyby nie silny, sprawny i zaangażowany zespół Canon współpracujący z AB, jak również z partnerami powiązanymi z AB” – wyjaśnia Robert Gałczyński, B2C Country Sales Lead Canon Polska – „Canon oferuje najszerszą ofertę na rynku, jeśli chodzi o urządzenia do druku, poczynając od urządzeń profesjonalnych, produkcyjnych, aż po najmniejsze drukarki domowe. (…) Pokazaliśmy przez ostatnie lata, kiedy w czasach niestabilnych, jakie teraz mamy od czasu pandemii, (…) w tych trudnych czasach udało nam się podwoić biznes z naszymi partnerami, m.in. z AB, który jest głównym dystrybutorem.”
Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.
Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji: