Akademia Integracji AB: „AMD podbija rynek przebojem. Zdobywamy zaufanie coraz szerszej rzeszy partnerów i klientów dzięki wartościom biznesowym, jakie oferujemy” – wskazuje Adam Tomczak, AMD
20 edycja Akademii Integracji AB odbyła się w dniach 18-19 kwietnia i przyciągnęła rekordową liczbę partnerów czołowego polskiego dystrybutora. Wśród nich nie mogło zabraknąć AMD – firmy, która od dekad dostarcza procesory i układy graficzne napędzające wiele komputerów na rynku.
Cykl wydarzeń Akademia Integracji AB organizowany jest przez wrocławskiego dystrybutora od wielu lat. W tym roku mieliśmy okazję odwiedzić jubileuszową, dwudziestą edycję tego spotkania skierowanego do dostawców sprzętu i oprogramowania oraz kluczowych resellerów.
AMD, kluczowy dostawca nowoczesnych technologii, to firma, której na Akademii Integracji AB zabraknąć nie mogło. W dobie rosnącego zapotrzebowania na moc obliczeniową, a także coraz bardziej popularyzującego się trendu wykorzystywania AI w codziennych zadaniach, AMD, ze swoimi procesorami serwerowymi EPYC z jednej, a układami Ryzen najnowszych generacji, wzbogaconymi przez jednostki NPU, z drugiej strony, jest wyjątkowo istotnym elementem układanki technologicznej. Rynek zresztą chętnie chłonie produkty tej kalifornijskiej firmy, która w ostatnich latach bardzo silnie zwiększyła swoje udziały; zarówno na polu data center, jak i w rozwiązaniach konsumenckich.
„Akademii Integracji jest to miejsce, gdzie możemy wymienić się doświadczeniami biznesowymi z partnerami, usłyszeć i zrozumieć to, co mówią partnerzy, oraz co mówią klienci, podzielić się też innowacjami, które przynosimy do rynku i które oferujemy klientom. I to zarówno w części Enterprise, data centr, jak i klienckiej, użytkowej, komputerowej.” – podkreślił Adam Tomczak, Enterprise Channel Manager CEE & MEA w AMD. – „AMD podbija rynek przebojem. Zdobywamy zaufanie coraz szerszej rzeszy partnerów i klientów dzięki wartościom biznesowym, jakie oferujemy. Teraz wszyscy na ustach mają AI. (…) To jest fantastyczna okazja, żeby zacząć interesować się, dowiedzieć się o tym, co AMD ma do zaoferowania klientom. Rzeczywiście, wartości dodanej jest bardzo dużo. Kanał partnerski, a przede wszystkim specjaliści w AB chętnie udzielą porad i powiedzą, w jakich scenariuszach który produkt najlepiej się sprawdzi. Portfolio rozwiązań czy to serwerowych, czy to komputerowych bazujących na AMD stale się poszerza.”
Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB podkreśla “Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie”