Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB: „AMD podbija rynek przebojem. Zdobywamy zaufanie coraz szerszej rzeszy partnerów i klientów dzięki wartościom biznesowym, jakie oferujemy” – wskazuje Adam Tomczak, AMD

20 edycja Akademii Integracji AB odbyła się w dniach 18-19 kwietnia i przyciągnęła rekordową liczbę partnerów czołowego polskiego dystrybutora. Wśród nich nie mogło zabraknąć AMD – firmy, która od dekad dostarcza procesory i układy graficzne napędzające wiele komputerów na rynku. 

Cykl wydarzeń Akademia Integracji AB organizowany jest przez wrocławskiego dystrybutora od wielu lat. W tym roku mieliśmy okazję odwiedzić jubileuszową, dwudziestą edycję tego spotkania skierowanego do dostawców sprzętu i oprogramowania oraz kluczowych resellerów.

AMD, kluczowy dostawca nowoczesnych technologii, to firma, której na Akademii Integracji AB zabraknąć nie mogło. W dobie rosnącego zapotrzebowania na moc obliczeniową, a także coraz bardziej popularyzującego się trendu wykorzystywania AI w codziennych zadaniach, AMD, ze swoimi procesorami serwerowymi EPYC z jednej, a układami Ryzen najnowszych generacji, wzbogaconymi przez jednostki NPU, z drugiej strony, jest wyjątkowo istotnym elementem układanki technologicznej. Rynek zresztą chętnie chłonie produkty tej kalifornijskiej firmy, która w ostatnich latach bardzo silnie zwiększyła swoje udziały; zarówno na polu data center, jak i w rozwiązaniach konsumenckich.

„Akademii Integracji jest to miejsce, gdzie możemy wymienić się doświadczeniami biznesowymi z partnerami, usłyszeć i zrozumieć to, co mówią partnerzy, oraz co mówią klienci, podzielić się też innowacjami, które przynosimy do rynku i które oferujemy klientom. I to zarówno w części Enterprise, data centr, jak i klienckiej, użytkowej, komputerowej.” – podkreślił Adam Tomczak, Enterprise Channel Manager CEE & MEA w AMD.„AMD podbija rynek przebojem. Zdobywamy zaufanie coraz szerszej rzeszy partnerów i klientów dzięki wartościom biznesowym, jakie oferujemy. Teraz wszyscy na ustach mają AI. (…) To jest fantastyczna okazja, żeby zacząć interesować się, dowiedzieć się o tym, co AMD ma do zaoferowania klientom. Rzeczywiście, wartości dodanej jest bardzo dużo. Kanał partnerski, a przede wszystkim specjaliści w AB chętnie udzielą porad i powiedzą, w jakich scenariuszach który produkt najlepiej się sprawdzi. Portfolio rozwiązań czy to serwerowych, czy to komputerowych bazujących na AMD stale się poszerza.”

 

 

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB podkreśla “Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie”