Akademia Integracji AB: „Dystrybucja jest bardzo ważnym ogniwem (..) To jest część DNA firmy HPE” – zaznaczyła Ula Leciejewska, Channel Director w Hewlett Packard Enterprise Polska

Akademia Integracji AB 2024 to jubileuszowa, 20. edycja spotkania czołowego dystrybutora z jego partnerami. Wśród nich nie zabrakło Hewlett Packard Enterprise – firmy, która dostarcza liczne rozwiązania dla przedsiębiorstw i instytucji. 

W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Obserwując rozwój cyklu organizowanego przez AB S.A. łatwo zauważyć wyjątkowo szybki wzrost wydarzenia. Podczas tegorocznej edycji rozmawiano o wielu aspektach prowadzenia biznesu w branży IT: od wyzwań związanych z współpracą między wieloma podmiotami, przez kwestie związane z technologią, aż po najczęściej podnoszony ostatnio temat w branży, czyli AI.

„Nasza współpraca jest coraz lepsza i mamy nadzieję umacniać ją w następnych latach. Jest to wydarzenie, które jest dla nas bardzo ważne z tego tytułu, że po pierwsze umacniamy nasze relacje z dystrybutorem, które jest ważnym ogniwem w procesie sprzedaży, natomiast umacniamy również relacje z naszymi partnerami” – powiedziała o relacjach z AB S.A. Ula Leciejewska, Channel Director w HPE Polska – „Dystrybucja jest bardzo ważnym ogniwem. To jest część DNA firmy HPE. HPE sprzedaje swoje projekty głównie z udziałem partnerów i dystrybucji, dlatego zapraszam wszystkich partnerów do współpracy z nami”

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB