Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB: „Dystrybucja jest bardzo ważnym ogniwem (..) To jest część DNA firmy HPE” – zaznaczyła Ula Leciejewska, Channel Director w Hewlett Packard Enterprise Polska

Akademia Integracji AB 2024 to jubileuszowa, 20. edycja spotkania czołowego dystrybutora z jego partnerami. Wśród nich nie zabrakło Hewlett Packard Enterprise – firmy, która dostarcza liczne rozwiązania dla przedsiębiorstw i instytucji. 

W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Obserwując rozwój cyklu organizowanego przez AB S.A. łatwo zauważyć wyjątkowo szybki wzrost wydarzenia. Podczas tegorocznej edycji rozmawiano o wielu aspektach prowadzenia biznesu w branży IT: od wyzwań związanych z współpracą między wieloma podmiotami, przez kwestie związane z technologią, aż po najczęściej podnoszony ostatnio temat w branży, czyli AI.

„Nasza współpraca jest coraz lepsza i mamy nadzieję umacniać ją w następnych latach. Jest to wydarzenie, które jest dla nas bardzo ważne z tego tytułu, że po pierwsze umacniamy nasze relacje z dystrybutorem, które jest ważnym ogniwem w procesie sprzedaży, natomiast umacniamy również relacje z naszymi partnerami” – powiedziała o relacjach z AB S.A. Ula Leciejewska, Channel Director w HPE Polska – „Dystrybucja jest bardzo ważnym ogniwem. To jest część DNA firmy HPE. HPE sprzedaje swoje projekty głównie z udziałem partnerów i dystrybucji, dlatego zapraszam wszystkich partnerów do współpracy z nami”

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB