Akademia Integracji AB: „Edycja rekordowa (…) Naprawdę ta impreza przynosi wymierne korzyści” – zaznaczył Zbigniew Mądry, COO i Wiceprezes Grupy AB dziękując wszystkim uczestnikom za tak liczne przybycie
Tegoroczna edycja Akademii Integracji odbyła się w dniach 18-19 kwietnia, w hotelu Warszawianka, w podwarszawskim Serocku. Organizator, Grupa AB, czołowy dystrybutor w Polsce, pobił tym wydarzeniem własne rekordy.
Takiego rozmachu, ale i tak licznego grona gości, Akademia Integracji jeszcze dotąd nie widziała. AB już w zeszłym roku zapowiedziało, że jubileuszowa, dwudziesta edycja Akademii Integracji będzie wyjątkowa. Możemy potwierdzić, że wrocławski dystrybutor dotrzymał słowa. Ponad 400 uczestników, 33 vendorów i wiele interesujących dyskusji – Akademia Integracji AB 2024 okazała się być naprawdę imponującym wydarzeniem, zachowując jednak swój ściśle branżowy, relacyjny charakter.
„Jest to edycja rekordowa. Mamy ponad 400 uczestników, ponad 30 mentorów, ponad 30 stoisk, gdzie vendorzy wystawiają swoje najnowsze rozwiązania” – potwierdza Zbigniew Mądry, COO i Wiceprezes Grupy AB – ” (…) Naprawdę ta impreza przynosi wymierne korzyści (…) nie tylko od strony sprzedażowej, ale od strony technicznej. To, co nas cieszy szczególnie, to nowi vendorzy, dostawcy, którzy się tu pojawiają, a tym samym nowi partnerzy.”
Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.
Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji: