Akademia Integracji AB: „Razem zdecydowanie możemy zrobić więcej. Jeżeli się jeszcze wzajemnie słuchamy i inspirujemy, to świat stoi przed nami otworem” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Podczas Akademii Integracji AB 2024 dyskutowano o wielu aspektach prowadzenia biznesu w branży IT: od wyzwań związanych z współpracą między wieloma podmiotami, przez kwestie związane z technologią, aż po najczęściej podnoszony ostatnio temat w branży, czyli AI. Jednym z zaproszonych gości była firma Lenovo, która w każdym z tych tematów ma swój wyraźny udział.

W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Obserwując rozwój cyklu organizowanego przez AB S.A. łatwo zauważyć wyjątkowo szybki wzrost wydarzenia.

„To spotkanie jest o tyle istotne, że jak wszyscy chyba dobrze wiemy, rynek nas w tej chwili nie rozpieszcza. Jest przed nami bardzo wiele wyzwań i w tym momencie, kiedy możemy  porozmawiać w taki bardzo otwarty sposób, face to face, bez większego dystansu, móc się zainspirować, coś podpowiedzieć. W Lenovo (…) chcemy się stawać pozycji vendora z wartością dodaną. Jest to przestrzeń dla nas i niesłychanie istotne spotkanie. Razem zdecydowanie możemy zrobić więcej. Jeżeli się jeszcze wzajemnie słuchamy i inspirujemy, to świat stoi przed nami otworem.” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska.

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: „W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB podkreśla “Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie”

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB