Akademia Integracji AB: „Ta unikatowa w skali krajowej konferencja pokazuje, że branża IT bardzo potrzebuje bezpośredniego kontaktu dystrybutora i producenta” – twierdzi Robert Reszkowski, Epson

Podczas Akademii Integracji AB 2024 czołowy polski dystrybutor spotkał się z partnerami, aby dyskutować o rozwoju technologii, pracy z rynkiem i coraz silniej wpływającym na świat trendzie AI. Jednym z istotnych partnerów zaproszonych na wydarzenie był Epson.

W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Epson, firma która od dawna współpracuje z AB

„Ta unikatowa w skali krajowej konferencja pokazuje, że branża IT bardzo potrzebuje bezpośredniego kontaktu dystrybutora i producenta. Dzięki temu lepiej poznajemy nasze metody działania, produkty, możliwości współpracy i potrzeby. To jest chyba najważniejszy punkt, jeżeli chodzi o takie bezpośrednie spotkania. Lepiej rozumiemy nasze wspólne zależności i możemy bardziej efektywnie współpracować w przyszłości” – wskazuje Business Sales Manager Epson Europe B.V., Robert Reszkowski„Prezentujemy po raz pierwszy dla tak szerokiego kręgu osób nowe urządzenie biznesowe serii AMC formatu A4 ze stałą głowicą. Zapraszamy wszystkich do nawiązania współpracy. Urządzenie będzie za chwilę dostępne w AB. Mam nadzieję, że dzięki temu tej premierze, jak i całej linii produktowej Epsona, zaczynając od urządzeń konsumenckich, kończąc na urządzeniach biznesowych, wliczając w to oczywiście projektory i urządzenia dużego formatu, będziecie Państwo mogli jeszcze lepiej i jeszcze efektywniej współpracować z nami i przyczyni się to do rozwoju naszego wspólnego biznesu. To jest właśnie ten moment, żeby zacząć współpracę z AB i z Epson.”

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB