Akademia Integracji AB: „Ta unikatowa w skali krajowej konferencja pokazuje, że branża IT bardzo potrzebuje bezpośredniego kontaktu dystrybutora i producenta” – twierdzi Robert Reszkowski, Epson
Podczas Akademii Integracji AB 2024 czołowy polski dystrybutor spotkał się z partnerami, aby dyskutować o rozwoju technologii, pracy z rynkiem i coraz silniej wpływającym na świat trendzie AI. Jednym z istotnych partnerów zaproszonych na wydarzenie był Epson.
W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Epson, firma która od dawna współpracuje z AB
„Ta unikatowa w skali krajowej konferencja pokazuje, że branża IT bardzo potrzebuje bezpośredniego kontaktu dystrybutora i producenta. Dzięki temu lepiej poznajemy nasze metody działania, produkty, możliwości współpracy i potrzeby. To jest chyba najważniejszy punkt, jeżeli chodzi o takie bezpośrednie spotkania. Lepiej rozumiemy nasze wspólne zależności i możemy bardziej efektywnie współpracować w przyszłości” – wskazuje Business Sales Manager Epson Europe B.V., Robert Reszkowski – „Prezentujemy po raz pierwszy dla tak szerokiego kręgu osób nowe urządzenie biznesowe serii AMC formatu A4 ze stałą głowicą. Zapraszamy wszystkich do nawiązania współpracy. Urządzenie będzie za chwilę dostępne w AB. Mam nadzieję, że dzięki temu tej premierze, jak i całej linii produktowej Epsona, zaczynając od urządzeń konsumenckich, kończąc na urządzeniach biznesowych, wliczając w to oczywiście projektory i urządzenia dużego formatu, będziecie Państwo mogli jeszcze lepiej i jeszcze efektywniej współpracować z nami i przyczyni się to do rozwoju naszego wspólnego biznesu. To jest właśnie ten moment, żeby zacząć współpracę z AB i z Epson.”
Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.
Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji: