Akademia Integracji AB – „To unikalna możliwość wymiany doświadczeń” – powiedziała o wydarzeniu Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.
AB S.A. to czołowy gracz na polskim rynku dystrybucyjnym. Jak na lidera przystało, AB dba o relacje z partnerami, nie tylko przy okazji codziennych działań, ale także przy wyjątkowych okazjach. Wrocławska firma po raz kolejny zorganizowała Akademię Integracji – wydarzenie dla partnerów integratorów i współpracujących z firmą vendorów.
Na miejsce tegorocznej, 19 już Akademii Integracji wybrano postindustrialne przestrzenie starek cukrowni w Żninie. Chociaż miejsce sięga swoimi początkami do XIX wieku, to omawiane tematy wydarzenia były zdecydowanie osadzone we współczesności i przyszłości. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.
Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych.
Dla AB Akademia Integracji to kolejna okazja do podkreślenia swojej siły na polskim rynku. Wrocławski dystrybutor ma się czym pochwalić, bowiem uzyskiwane przez firmę wyniki są imponujące:
„Chciałabym bardzo serdecznie podziękować naszym partnerom handlowym, zarówno resellerom, integratorom, jak i vendorom, za wynik, który wspólnie osiągnęliśmy w ubiegłym roku. Przekroczyliśmy, jako grupa AB, ponad 15 mld PLN obrotu. To ogromny sukces nasz, ale i Państwa” – powiedziała Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.
AB kolejnymi wydarzeniami z cyklu Akademia Integracji systematycznie podnosi sobie poprzeczkę. Jednocześnie, na przyszły rok wrocławska firma z pewnością szykuje coś wyjątkowego – w 2024 roku odbędzie się 20 edycja Akademii Integracji.