Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB – „To unikalna możliwość wymiany doświadczeń” – powiedziała o wydarzeniu Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.

AB S.A. to czołowy gracz na polskim rynku dystrybucyjnym. Jak na lidera przystało, AB dba o relacje z partnerami, nie tylko przy okazji codziennych działań, ale także przy wyjątkowych okazjach. Wrocławska firma po raz kolejny zorganizowała Akademię Integracji – wydarzenie dla partnerów integratorów i współpracujących z firmą vendorów. 

Na miejsce tegorocznej, 19 już Akademii Integracji wybrano postindustrialne przestrzenie starek cukrowni w Żninie. Chociaż miejsce sięga swoimi początkami do XIX wieku, to omawiane tematy wydarzenia były zdecydowanie osadzone we współczesności i przyszłości. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.

Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych.

 

 

Dla AB Akademia Integracji to kolejna okazja do podkreślenia swojej siły na polskim rynku. Wrocławski dystrybutor ma się czym pochwalić, bowiem uzyskiwane przez firmę wyniki są imponujące:

 

„Chciałabym bardzo serdecznie podziękować naszym partnerom handlowym, zarówno resellerom, integratorom, jak i vendorom, za wynik, który wspólnie osiągnęliśmy w ubiegłym roku. Przekroczyliśmy, jako grupa AB, ponad 15 mld PLN obrotu. To ogromny sukces nasz, ale i Państwa” – powiedziała Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.

 

AB kolejnymi wydarzeniami z cyklu Akademia Integracji systematycznie podnosi sobie poprzeczkę. Jednocześnie, na przyszły rok wrocławska firma z pewnością szykuje coś wyjątkowego – w 2024 roku odbędzie się 20 edycja Akademii Integracji.

 

„Jasna przyszłość przed rynkiem PC oraz rozwiązań do druku” – podkreśla Bernhard Fauser z HP Inc. w programie IT Reseller TV „Liderzy Branży”