Akademia Integracji AB: „W naszej ofercie jest w tej chwili około 180 różnych modeli monitorów. To jest nasza specjalizacja, w której uczestniczy również AB.” – zaznaczył Robert Tomaszewski z iiyama International
Ponad 400 uczestników, 30 stref prezentacyjnych współpracujących vendorów – Akademia Integracji AB 2024 okazała się niemałym sukcesem organizacyjnym.
20, jubileuszowa edycja Akademii Integracji AB już za nami. Wydarzenie odbyło się w dniach 18-19 kwietnia w podwarszawskim Serocku i okazało się być spotkaniem rekordowym pod względem liczby uczestników. Wśród firm, które wzięły udział w tegorocznej Akademii znalazła się m.in. iiyama, japońska firma znana od dekad ze swoich monitorów. Produkty iiyama są dostępne w ofercie AB S.A. To jednak pierwszy raz gdy producent ten pojawia się na Akademii Integracji AB.
Nawet dziś, w dobie rosnącego przesunięcia branżowego środka ciężkości z hardware’u na software, w szczególności AI, monitory iiyama pozostają ważną składową rynku.
„Jesteśmy chyba jednym z najlepiej rotujących brandów jeśli chodzi o markę monitorwą (…) W naszym portfolio znajdziecie ekrany od 10 do 105 cali. Ekran 105 calowy pokazywaliśmy również na konferencji AB Możliwości i Rozwój. Podczas Akademii Integracji można było się z nim zapoznać, ale także można było go dotknąć, bo pokazywaliśmy ekran 105 cali w wersji ze sterowaniem dotykowym. Pokazywaliśmy również 45 cali zakrzywiony ekran w formacie 32:9” – wskazał Robert Tomaszewski, Business Development Manager Professional Displays w iiyama International. – „W naszej ofercie jest w tej chwili około 180 różnych modeli monitorów. To jest nasza specjalizacja, w której uczestniczy również AB jako dystrybutor, który zwiększa swoje dostępności stoków również w ekranach wielkoformatowych, w ekranach dotykowych, a za chwilę również w ekranach mniejszych, ale takich, które będą mogły pracować na zewnątrz, bo będziemy wprowadzać również w AB do oferty ekrany Outdoor Open Frame”
Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB odpowiada na pytania dotyczące rozwoju Grupy w regionie, przyczyny sukcesów tak w Polsce, jak i u naszych południowych sąsiadów, ale też o rolę dystrybutora w erze sztucznej inteligencji: