Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akademia Integracji AB: „Widzimy w tym wydarzeniu bardzo duży potencjał. Frekwencja jest znakomita (…) Wspólnie z AB zrealizowaliśmy już wiele projektów” – ocenił Michał Strzelec, Dyrektor sprzedaży AV w EDBAK

Tegoroczna edycja Akademii Integracji odbyła się w dniach 18-19 kwietnia, w hotelu Warszawianka, w podwarszawskim Serocku. Wśród uczestników znalazła się także współpracująca z AB firma Edbak, producent systemów instalacyjnych dla zróżnicowanych zadań związanych z wyświetlaniem obrazu. 

Tegoroczna Akademia Integracji AB była rekordowa. Ponad 400 uczestników i 30 stref prezentacyjnych to, jak na wydarzenie branżowe, naprawdę dużo. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło polskiej firmy Edbak, potentata na rynku systemów montażowych dla ekranów. Firma od lat buduje konsekwentnie coraz szersze, bardziej zróżnicowane portfolio. Jednak na Akademii Integracji Edbak pojawił się po raz pierwszy. Ten debiut, jak przyznaje Michał Strzelec, Dyrektor Sprzedaży AV w Edbak, jest podyktowany poważnym potencjałem wydarzenia:

„To pierwszy raz, kiedy się tutaj pojawiamy. Widzimy w tym wydarzeniu bardzo duży potencjał. Frekwencja jest znakomita i myślę, że jest to perfekcyjne miejsce na networking i nawiązanie wielu ciekawych kontaktów biznesowych” – wyjaśnia Michał Strzelec, Dyrektor sprzedaży AV w EDBAK. – „W naszej ofercie znajdziecie Państwo szerokie spektrum rozwiązań dotyczących systemów montażowych. Są to standardowe uchwyty ścienne, wózki video konferencyjne, uchwyty wyposażone w sprężynę gazową, posiadamy również obudowy i infokioski. Posiadamy w swojej ofercie również uchwyty do ścian wideo. A więc to portfolio jest bardzo szerokie, bardzo uniwersalne i znajdą Państwo odpowiedni produkt do swojej instalacji właśnie w ofercie AB. Współpracujemy z firmą AB od wielu lat. Wspólnie zrealizowaliśmy już wiele projektów i jestem przekonany, że w latach kolejnych zrealizujemy ich jeszcze więcej”

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza ze strony organizatorów wydarzenia. Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A., podkreślała m.in. wyjątkowość jubileuszowej edycji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB