Akademia Integracji AB: „Widzimy w tym wydarzeniu bardzo duży potencjał. Frekwencja jest znakomita (…) Wspólnie z AB zrealizowaliśmy już wiele projektów” – ocenił Michał Strzelec, Dyrektor sprzedaży AV w EDBAK

Tegoroczna edycja Akademii Integracji odbyła się w dniach 18-19 kwietnia, w hotelu Warszawianka, w podwarszawskim Serocku. Wśród uczestników znalazła się także współpracująca z AB firma Edbak, producent systemów instalacyjnych dla zróżnicowanych zadań związanych z wyświetlaniem obrazu. 

Tegoroczna Akademia Integracji AB była rekordowa. Ponad 400 uczestników i 30 stref prezentacyjnych to, jak na wydarzenie branżowe, naprawdę dużo. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło polskiej firmy Edbak, potentata na rynku systemów montażowych dla ekranów. Firma od lat buduje konsekwentnie coraz szersze, bardziej zróżnicowane portfolio. Jednak na Akademii Integracji Edbak pojawił się po raz pierwszy. Ten debiut, jak przyznaje Michał Strzelec, Dyrektor Sprzedaży AV w Edbak, jest podyktowany poważnym potencjałem wydarzenia:

„To pierwszy raz, kiedy się tutaj pojawiamy. Widzimy w tym wydarzeniu bardzo duży potencjał. Frekwencja jest znakomita i myślę, że jest to perfekcyjne miejsce na networking i nawiązanie wielu ciekawych kontaktów biznesowych” – wyjaśnia Michał Strzelec, Dyrektor sprzedaży AV w EDBAK. – „W naszej ofercie znajdziecie Państwo szerokie spektrum rozwiązań dotyczących systemów montażowych. Są to standardowe uchwyty ścienne, wózki video konferencyjne, uchwyty wyposażone w sprężynę gazową, posiadamy również obudowy i infokioski. Posiadamy w swojej ofercie również uchwyty do ścian wideo. A więc to portfolio jest bardzo szerokie, bardzo uniwersalne i znajdą Państwo odpowiedni produkt do swojej instalacji właśnie w ofercie AB. Współpracujemy z firmą AB od wielu lat. Wspólnie zrealizowaliśmy już wiele projektów i jestem przekonany, że w latach kolejnych zrealizujemy ich jeszcze więcej”

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza ze strony organizatorów wydarzenia. Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A., podkreślała m.in. wyjątkowość jubileuszowej edycji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB