Akademia Integracji AB: „Żyjemy w momencie bardzo szybkiej, dynamicznej zmiany, do której musimy się dostosowywać” – twierdzi Sebastian Antkiewicz, Senior Manager, Products & Solutions w Dell Technologies

Podczas Akademii Integracji AB 2024 dyskutowano o wielu aspektach prowadzenia biznesu w branży IT: od wyzwań związanych z współpracą między wieloma podmiotami, przez kwestie związane z technologią, aż po najczęściej podnoszony ostatnio temat w branży, czyli AI. Dell Technologies, jedna z najważniejszych firm dostarczających komputery, serwery i systemy storage znalazła się wśród zaproszonych na wydarzenie vendorów. 

W dniach 18 i 19 kwietnia, w podwarszawskim Serocku, odbyła się kolejna edycja Akademii Integracji AB. Wydarzenie, które skupiło najważniejsze firmy współpracujące z wrocławskim potentatem rynku dystrybucyjnego, było rekordowym, tak pod względem liczby gości, stoisk i obecnych na wydarzeniu przedsiębiorstw. Obserwując rozwój cyklu organizowanego przez AB S.A. łatwo zauważyć wyjątkowo szybki wzrost wydarzenia. Od lat uczestnikiem tych spotkań jest firma Dell Technologies, jeden z wiodących producentów sprzętu komputerowego na świecie.

Dla vendorów takich jak Dell istotą spotkań branżowych jest nie tylko transfer wiedzy do partnerów, ale też nawiązywanie i zacieśnianie relacji. To także rozmowy z przedstawicielami firm z szerokiej grupy resellerów współpracujących z AB S.A.

„To co jest istotne, to w tych rozmowach było bardzo wiele odnośnie edukacji, na temat budowania synergii i wzajemnej komunikacji z rynkiem, po to, żeby lepiej rozumieć potrzeby biznesu i lepiej odpowiadać na wszystko, co na rynku się dzieje. A dzieje się bardzo dużo. Żyjemy w momencie bardzo szybkiej, dynamicznej zmiany, do której musimy się dostosowywać. Dlatego bardzo cenię to spotkanie za możliwość rozpoczęcia tego dialogu, wymiany opinii i mam nadzieję, że będziemy te rozmowy kontynuować już po zakończeniu spotkania i podczas kolejnych edycji” – powiedział Sebastian Antkiewicz, Senior Manager, Products & Solutions w Dell Technologies.

 

 

Tegoroczna edycja Akademii Integracji AB była wyjątkowa. W oczy rzucała się zdecydowanie największa jak dotąd skala wydarzenia, ale też fakt, że na miejscu znaleźli się istotni przedstawiciele niemal wszystkich czołowych vendorów. To pokazuje, jak dobre i szerokie kontakty z dostawcami ma wrocławski dystrybutor.

Zapraszamy także do komentarza Patrycji Gawareckiej, Sales & Marketing Director w AB S.A., która dziękując za udział w Akademii Integracji AB podkreśliła: “W tym roku gościliśmy rekordową liczbę uczestników, to pokazuje, jak bardzo ważna jest chęć rozmów na temat przyszłości branży IT”

 

Przy okazji szczególnej uwadze polecamy nasz bieżący numer okładkowy, w którym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB opowiada m.in. o strategii Grupy i przyczynach jej sukcesów, ale także o roli dystrybutora w erze sztucznej inteligencji:

IT RESELLER nr 356/2024 „Bycie dystrybutorem pierwszego wyboru to nasza odpowiedzialność i zobowiązanie” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Zbigniew Mądry, COO & Wiceprezes Grupy AB