Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akcje Adobe tracą na wartości w związku ze słabszą niż oczekiwano prognozą na 2024 rok 

Akcje Adobe spadły o ponad 6% w przedłużonych notowaniach w środę po tym, jak producent oprogramowania opublikował słabszą niż oczekiwano prognozę na 2024 rok. 

Z oświadczenia wynika, że przychody wzrosły o prawie 12% w porównaniu z rokiem ubiegłym w czwartym kwartale finansowym, który zakończył się 1 grudnia. Zysk netto wzrósł o 26% do 1,48 miliarda dolarów, czyli 3,23 dolara na akcję, w porównaniu z 1,18 miliarda dolarów, czyli 2,53 dolara na akcję w kwartale ubiegłego roku.

Dyrektor generalny Adobe, Shantanu Narayen, przyznał, że pojawiają się pytania dotyczące przyszłych, powtarzalnych przychodów, jakie firma może uzyskać z subskrypcji pakietu oprogramowania Creative Cloud. W kwartale Adobe podwyższyło koszty niektórych subskrypcji.

„Jesteśmy niezwykle pewni, że będzie to nadal rozwijająca się firma i być może wpływ na ceny był przeszacowany” – powiedział Narayen.

Mimo tego, że wyniki za ostatnie kwartały były lepsze od szacunków, prognozy Adobe na nowy rok finansowy rozczarowały Wall Street. Adobe zamierza osiągnąć zysk na akcję w roku fiskalnym 2024 na poziomie 17,60-18 dolarów przy przychodach na poziomie 21,3-21,5 miliarda dolarów.

Analitycy ankietowani przez LSEG spodziewali się skorygowanego zysku na akcję na poziomie 18 dolarów i przychodów na poziomie 21,73 miliarda dolarów.

W tym kwartale dostępne stały się funkcje generatywnej sztucznej inteligencji Firefly firmy Adobe w programach Photoshop i Illustrator dla abonentów Creative Cloud. Dostępna stała się również wersja korporacyjna aplikacji internetowej Firefly, która może tworzyć obrazy na podstawie kilku słów wpisanych przez człowieka.

Adobe w dalszym ciągu koncentruje się na sfinalizowaniu przejęcia Figmy o wartości 20 miliardów dolarów, ogłoszonego we wrześniu 2022 r. Firma stwierdziła, że nie zgadza się z ustaleniami organów regulacyjnych Komisji Europejskiej i Wielkiej Brytanii i że reaguje na nie. Departament Sprawiedliwości USA również analizuje planowaną transakcję.

Lenovo Top Partners Award 2023: Wieczór pełen wrażeń i celebracja współpracy biznesowej. Kto w tym roku został nagrodzony „Jedynką”?