Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Akcje Sonos rosną o 12% w odpowiedzi na wzrost zysków i przychodów 

Akcje Sonos wzrosły o ponad 12% w rozszerzonym handlu we wtorek po tym, jak firma produkująca inteligentne głośniki i inną domową elektronikę użytkową ogłosiła sprzedaż i zyski w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2024, które przekroczyły oczekiwania Wall Street. 

Sonos odnotował zysk na akcję o wartości 64 centów wobec oczekiwanych 40 centów. Przychody osiągnęły pułap 613 mln dolarów wobec oczekiwanych 587 mln dolarów.

Sprzedaż spadła o 9% rdr. Sonos podał, że spodziewa się, że w 2024 r. osiągnie sprzedaż na poziomie około 1,65 miliarda dolarów, co nie zmieniło się w porównaniu z poprzednią prognozą.

Firma zasygnalizowała, że spodziewa się wzrostu marży brutto w ciągu roku ze względu na niższe koszty komponentów, lepszy asortyment produktów i mniejszą potrzebę szybkiego zakupu części. Sonos odnotował zysk netto o wartości 80,9 mln dolarów, czyli 64 centów na akcję, w porównaniu z 75,2 mln dolarów, czyli 57 centów na akcję w zeszłym roku.

Sonos stwierdził, że zwiększa udział w rynku.

„Pomimo wymagającego otoczenia wygrywamy na rynku i przewyższamy konkurencję” – stwierdził w oświadczeniu dyrektor generalny Sonos, Patrick Spence.

Spence zapowiedział wprowadzenie na rynek nowego produktu w nadchodzących miesiącach. Analitycy oczekują, że firma wprowadzi na rynek nowe słuchawki.

Do konkurentów firmy należą Apple, Google, Amazon, Bose i inni producenci głośników.