Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Alcatel-Lucent Enterprise z nagrodą Digital Edge 50 za innowacyjne wykorzystanie analityki Big Data.

ALE łączy produkty i dane, aby zaoferować swoim partnerom i klientom nowy model biznesowy oraz korzyści wynikające z jego stosowania. Rozwiązania Alcatel-Lucent Enterprise umożliwiają automatyczne gromadzenie danych oraz przekazywanie ich do repozytoriów, określanych jako data lakes w celu wygenerowania informacji i zaawansowanych analiz zwiększających wydajność firm

 

Firma ALE, działająca pod marką Alcatel-Lucent Enterprise, poinformowała o otrzymaniu nagrody Digital Edge 50 Award 2017 za innowacyjny program wykorzystania danych pochodzących z produktów ALE. Inicjatywa Alcatel-Lucent Enterprise o wewnętrznej nazwie „Connected Products and Data Lake” została wyróżniona za połączenie systemów informatycznych z danymi, procesami i osobami w sposób, który zwiększył wewnętrzną wydajność firmy, wzmocnił jej relacje z klientami i partnerami handlowymi oraz ułatwił wprowadzenie nowych modeli biznesowych. Informacje pozyskiwane z infrastruktury ICT Alcatel-Lucent Enterprise można wykorzystać do tworzenia udoskonalonych modeli i rozwiązań biznesowych, które ułatwiają partnerom biznesowym i klientom ALE realizację strategii cyfrowych.

 

Doroczne nagrody Digital Edge, organizowane pod patronatem CIO i Computerworld, są przyznawane za inicjatywy w dziedzinie technologii cyfrowych, które pomagają w zwiększeniu zaangażowania klientów, wskaźników konwersji sprzedaży oraz przychodów i zysków, jak również w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów.

 

Sposób działania

W ubiegłym roku priorytetem ALE było umożliwienie efektywnego wykorzystywania oferowanych rozwiązań. Firma wzbogaciła swoją ofertę produktów sieciowych i systemów komunikacyjnych oraz wewnętrznych systemów IS/IT o rozwiązania, które umożliwiają automatyczne dostarczanie odpowiednich informacji o produktach i ich wykorzystaniu do „jeziora danych” znajdującego się w chmurze. Eksploracja zgromadzonych danych pozwala na pozyskiwanie wartościowych informacji, które są szybko przesyłane partnerom biznesowym i klientom. Zapewnia to lepszą widoczność zasobów i umożliwia automatyczne zarządzanie nimi, co z kolei ułatwia świadczenie prewencyjnych usług serwisowych. ALE współpracuje ze swoimi partnerami i użytkownikami końcowymi swoich produktów, aby tworzyć innowacyjne oferty z wykorzystaniem pozyskanych w ten sposób informacji:

  • W ramach programu pilotażowego ALE udostępnił swoim klientom trzy rozwiązania analityczne, które umożliwiają tworzenie w czasie rzeczywistym raportów na temat aktywów i zasobów systemu. Raporty te pozwalają na wykrywanie przypadków wymagających podjęcia prewencyjnych prac z zakresu utrzymania i pomagają w śledzeniu realizowanych usług.
  • ALE stworzył model infrastruktury sieci z opłatami za faktyczne użycie (pay-per-use), wykorzystując Network on Demand ― pierwsze tego rodzaju rozwiązanie na rynku, które umożliwia podzielenie ryzyka inwestycji między dostawcę a klienta.
  • Dzięki nowym informacjom uzyskanym za pomocą tego modelu partnerzy biznesowi mogą świadczyć usługi w zakresie utrzymania zdalnie, za pośrednictwem podłączonych do Internetu produktów ALE, z wykorzystaniem danych dostarczanych przez te produkty. Pozwala to zaoszczędzić czas i usprawnić pracę personelu działu serwisu i pomocy technicznej partnera.
  • Rozwiązanie ProActive Lifecycle Management pomaga zminimalizować ryzyko związane z przestarzałymi systemami operacyjnymi, wycofanym wsparciem do sprzętu czy wygasłymi umowami serwisowymi. Ta nowa chmurowa aplikacja serwisowa umożliwia partnerom handlowym i klientom Alcatel-Lucent Enterprise uzyskanie w jednym bezpiecznym portalu WWW kompleksowego przeglądu działających w danej sieci przełączników i kontrolerów ALE.
  • Kompleksowy przegląd nie tylko ułatwia zarządzanie, ale umożliwia partnerom biznesowym szybkie określenie potrzeb w zakresie utrzymania wdrożonych systemów, stanu zapasów oraz rozwoju posiadanej infrastruktury.

 

Jacques Goudet, dyrektor ds. informatycznych ALE

„Ten nowatorski projekt zapewnia kompleksowy widok zasobów, mocy obliczeniowej i wydajności infrastruktury klientom i partnerom, którzy zarządzają sieciami LAN i WLAN oraz rozwiązaniami VoIP. Wartościowe informacje, które można wykorzystać w praktyce, uzyskaliśmy na podstawie puli zagregowanych danych pochodzących z produktów ALE oraz inteligentnych narzędzi wbudowanych w nasze systemy informatyczne. Największe korzyści przynoszą informacje pozyskane na podstawie danych i analiz oraz za pośrednictwem konsol: pomagają w optymalizacji kosztów sieci LAN i infrastruktur VoIP oraz korzystania z nich, a także w dostosowaniu tych sieci i infrastruktur do nowych wymagań”.

 

Anne McCrory, szef programu Digital Edge i wiceprezes Grupy ds. operacyjnych i obsługi klienta w firmie IDG Enterprise Events

„Skala i złożoność inicjatyw nagrodzonych w konkursie Digital Edge 50 pokazuje, jak szybko firmy i instytucje przechodzą do kolejnej fazy cyfrowej transformacji. Wykorzystują one nowe możliwości, takie jak sztuczna inteligencja i głębokie uczenie maszynowe, aby udoskonalić swoje procedury dotyczące technologii mobilnych i procesów analitycznych na całym świecie. Pobierają wyniki analiz bezpośrednio z chmury. Obsługują klientów w sposób szybki i elegancki. Z powodzeniem stosują elastyczne, nowoczesne procesy programistyczne oraz całkowicie przekształcone procesy biznesowe. Okazuje się, że nawet najbardziej tradycyjne firmy mogą wdrożyć na dużą skalę technologie cyfrowe, jeśli mają odpowiednią wizję i liderów”. Alcatel-Lucent Enterprise weźmie udział w ceremonii wręczenia nagród Digital Edge 50 Award podczas konferencji AGENDA17, która odbędzie się w dniach 20-22 marca 2017 roku w Ponte Vedra Beach na Florydzie.

 

Informacje o nagrodzie Digital Edge 50 Award

Digital Edge 50 Award to prestiżowe wyróżnienie przyznawane za innowacje w dziedzinie technologii cyfrowych. Otrzymują je firmy, które wykorzystują technologie cyfrowe, takie jak komunikacja mobilna, narzędzia analityczne, sztuczna inteligencja, Internet rzeczy i przetwarzanie w chmurze, w sposób zapewniający im lepsze wyniki biznesowe i „przewagę cyfrową” nad konkurencją. Zwycięzców wybiera panel złożony z ekspertów branżowych oraz dyrektorów wyższego szczebla odpowiedzialnych za sprawy biznesowe i technologiczne. Nagrody przyznawane są rozwiązaniom, które zwiększają zaangażowanie klientów, wskaźnik konwersji sprzedaży, przychody i zyski oraz ułatwiają tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów.