Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Alibaba chce zainwestować 1,1 miliarda dolarów w Korei Południowej

Alibaba

Alibaba Group, spółka chińskiego giganta handlu elektronicznego AliExpress, planuje zainwestować w Korei ponad 1 miliard dolarów w ciągu najbliższych trzech lat, a w ciągu roku powstanie ogromne centrum dystrybucyjne. 

Jak podaje “Korea Herald” za źródłami branżowymi, w czwartek Alibaba przedstawiła władzom lokalnym swój plan ekspansji biznesowej w Korei, obejmujący inwestycję o wartości 1,1 miliarda dolarów, prawdopodobnie do zatwierdzenia przez organy regulacyjne.

Ponowne zaangażowanie Alibaba w rynek koreański następuje krótko po tym, jak władze lokalne ogłosiły, że będą dokładniej sprawdzać rosnącą liczbę skarg klientów dotyczących jakości produktów i usług chińskich platform e-commerce.

W środę koreańska Komisja ds. Sprawiedliwego Handlu oświadczyła, że wzmocni monitorowanie nieuczciwych praktyk biznesowych tej firmy i utrzyma surowe kary za wszelkie nielegalne działania zgodnie z odpowiednimi przepisami krajowymi.

Plan inwestycyjny miałby objąć utworzenie do końca tego roku nowego centrum dystrybucyjnego o wartości około 200 milionów dolarów na terenie o powierzchni 180 000 metrów kwadratowych. Jeśli zostanie on zrealizowany, inwestycja będzie największym tego typu obiektem w Korei, odpowiadającym wymiarowo 25 boiskom do piłki nożnej.

W ramach planu ekspansji Alibaba planuje także zainwestować także 100 milionów dolarów w promocję produktów koreańskich sprzedawców na całym świecie. Oczekuje się, że w czerwcu zostanie utworzony nowy kanał dystrybucji, który będzie sprzedawał produkty koreańskie za pośrednictwem różnorodnych platform handlu elektronicznego w Azji Południowo-Wschodniej i krajach hiszpańskojęzycznych.

Źródła podają, że AliExpress może skrócić czas dostaw dla koreańskich klientów dzięki ulepszonej sieci logistycznej i rozszerzyć swoją obecność na szybko rozwijającym się rynku e-commerce w kraju.