Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Alibaba zainwestuje kolosalne środki w rozwój chmury – w rywalizacji o klientów.

Chiński gigant ecommerce, Alibaba, podał, że zainwestuje 1 miliard dolarów w ciągu najbliższych trzech lat podatkowych, aby wesprzeć swoich klientów korzystających z chmury obliczeniowej. Firma chce ożywić wzrost po historycznym spowolnieniu.

Jak podaje chińska firma w komunikacie wydanym w piątek rano czasu lokalnego, inwestycja składać się ma z „zachęt finansowych i niefinansowych, takich jak finansowanie, rabaty i inicjatywy wejścia na rynek”. Firma poinformowała, że ​​tworzy również program, który pomoże swoim klientom zlokalizować ich potrzeby biznesowe w zakresie przetwarzania w chmurze w zależności od rynku.

Według Gartnera, Alibaba jest trzecim co do wielkości graczem w chmurze, zaraz za Microsoft i Amazon. Chociaż przetwarzanie w chmurze jest obecnie niewielką częścią ogólnej działalności Alibaba, kierownictwo firmy postrzega ją jako kluczowy element przyszłego wzrostu i rentowności.

Alibaba odnotowało jednak bezprecedensowe spowolnienie wzrostu w związku z sytuacją gospodarczą Chin z powodu ograniczeń covidowych, w czasie gdy inne gospodarki już dawno się odblokowały. W okresie od kwietnia do czerwca Alibaba odnotowała pierwszy rekordowy wzrost przychodów. W porównaniu z poprzednim kwartałem spowolnił również wzrost przychodów w działalności związanej z przetwarzaniem w chmurze.

Ogłoszenie inwestycyjne Alibaby mają przynieść także wzmocnienie pozycji firmy i jej usług chmurowych poza Chinami.  W ciągu ostatnich kilku lat firma otworzyła nowe centra danych poza Chinami, aby pozyskać klientów na innych rynkach, takich jak Singapur i Tajlandia. Póki co, jednak, jej siła tkwi głównie na rodzimym rynku.

 

IT Champions 2022 – Prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Na gali gościła czołówka branży IT!