Allegro odnotowuje wzrost zainteresowania zakupami B2B
Jak poinformowała spółka, liczba firm kupujących na Allegro wzrosła o 20% r/r w I kw. 2024 r. W związku z tym firma w od 10 do 23 czerwca da przedsiębiorcom dostęp do setek tysięcy ofert o obniżonych cenach.
W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie zakupami B2B, spółka rozwija ofertę dla firm w ramach Allegro Business i po testowej edycji w marcu, oficjalnie wprowadza Allegro Business Days – dni specjalnych promocji dla firm.
„Coraz więcej firm jest zainteresowanych zakupami na platformach marketplace, co potwierdza wzrost liczby przedsiębiorców robiących zakupy firmowe na Allegro. Dlatego też dynamicznie rozwijamy ofertę Allegro Business, która skierowana jest właśnie do takich użytkowników. Wprowadzone właśnie Allegro Business Days to biznesowa odsłona popularnej kampanii promocyjnej, która mamy nadzieję przekona kolejnych przedsiębiorców do skorzystania z naszej oferty dla firm” – podkreślił head of Group B2B w Allegro Piotr Truszkowski, którego wypodziedź została przytoczona w notatce.
Allegro Business Days to pierwsza kampania spółki o takim zasięgu skierowana do kupującego firmowego. W komunikacie wskazano, że za realizację kampanii odpowiadają wewnętrzne zespoły Allegro oraz agencje The Makers, dom produkcyjny Moon oraz dom mediowy Starcom.
„Allegro Business Days to dobra okazja dla małych i średnich przedsiębiorców przygotowujących się do sezonu letniego. Na naszej platformie dla biznesu znajdą oni szereg atrakcyjnych promocji dla swojej działalności. Co więcej, dzięki możliwości odroczenia płatności nawet o 60 dni w ramach Allegro Pay Business mogą spokojnie wejść w sezon, pokrywając koszt inwestycji z już zarobionych latem środków, co jest szczególnie istotne w wielu branżach, jak choćby budowlana, które wymagają istotnych nakładów finansowych jeszcze przed rozpoczęciem prac” – dodał Truszkowski.