Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Alphabet chce ograniczyć zapytania wyborcze, na które mogą odpowiedzieć Bard i wyszukiwanie oparte na AI

Firma Google należąca do Alphabet poinformowała we wtorek, że ograniczy typy zapytań związanych z wyborami, na które chatbot Bard oraz moduł wyszukiwania generujące odpowiedzi mogą formułować odpowiedzi przed wyborami prezydenckimi w USA w 2024 roku. 

Rządy na całym świecie jednoczą siły, aby uregulować sztuczną inteligencję wobec zagrożeń, które może stworzyć, takich jak rozprzestrzenianie się dezinformacji.

Jak podał Google, ograniczenia mają zostać wprowadzone w życie na początku 2024 roku. Oprócz Stanów Zjednoczonych w 2024 r. spodziewanych jest wiele przełomowych wyborów, w tym między innymi wyborów krajowych w Indiach, największej demokracji na świecie, oraz w Republice Południowej Afryki.

Właściciel Facebooka, firma Meta, powiedziała w listopadzie, że zabrania kampaniom politycznym i reklamodawcom z innych regulowanych branż korzystania z nowych produktów reklamowych generatywnej sztucznej inteligencji. Reklamodawcy w Meta będą ponadto musieli ujawnić, kiedy sztuczna inteligencja (AI) lub inne metody cyfrowe są wykorzystywane do zmiany lub tworzenia reklam politycznych, społecznych lub związanych z wyborami na Facebooku i Instagramie.

Na drugim biegunie tych działań znajduje się platforma mediów społecznościowych X Elona Muska. Oświadczyła ona w sierpniu, że zezwoli na reklamy polityczne w USA kandydatów i partii politycznych. Zamierza przy tym rozbudować swój zespół ds. bezpieczeństwa i wyborów przed wyborami w USA. Wszystkie reklamy polityczne były wcześniej zakazane na całym świecie w X od 2019 r.

Firmy Big Tech wkrótce będą musiały się poddać nowym przepisom Unii Europejskiej dotyczącymi wyraźnego oznaczania reklam politycznych na swoich platformach, ogłaszania, kto za nie zapłacił oraz ile i jakie wybory są celem.

https://itreseller.pl/badanie-ey-prezesi-firm-chca-wykorzystywac-genai-aby-utrzymac-przewage-konkurencyjna/