Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Alphabet (właściciel Google), podał wyniki finansowe za ostatni kwartał, notując rekordowe zyski, których przyczyną jest coraz większa globalna aktywność w sieci na fali pracy i nauki zdalnej.

Alphabet osiąga rekordowe zyski. Przyczyną jest coraz większa globalna aktywność w sieci na fali pracy i nauki zdalnej. Właściciel Google, Alphabet Inc. zgłosił lepsze niż oczekiwano wyniki finansowe, szczególnie ze sprzedaży reklam w trzecim kwartale.

 

Dzięki swojej wyszukiwarce, usłudze wideo YouTube i partnerstwom w sieci, Google sprzedaje więcej reklam internetowych niż jakakolwiek inna firma. Popyt na jej usługi wzrósł w ubiegłym roku, ponieważ pandemia zmusiła ludzi do spędzania większej ilości czasu w Internecie, a ich nowe nawyki się utrzymały. W trzecim kwartale przychody Google z reklam wzrosły o 41% do 53,1 miliarda dolarów. Całkowita sprzedaż Alphabet wzrosła do 65,1 miliarda dolarów, powyżej średniej szacowanej przez analityków wynoszącej około 63,3 miliarda dolarów.

 

„Przejście konsumentów na digital jest realne i będzie trwało, nawet gdy zaczniemy widzieć, jak ludzie wracają do sklepów stacjonarnych” – powiedział Philipp Schindler, dyrektor ds. biznesowych Google. „Podstawowym wnioskiem jest to, że ludzie chcą większego wyboru, chcą więcej informacji, większej elastyczności, a my nie widzimy tego odwrócenia”.

 

Zysk kwartalny wyniósł 18,936 mld USD, czyli 27,99 USD na akcję, pokonując oczekiwania wynoszące 24,08 USD na akcję i oznaczając trzeci kwartał rekordowego zysku.

 

 

https://itreseller.pl/microsoft-q3-2021/