Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ALSO Holding AG osiąga doskonały wynik, rok 2019 był bardzo udany dla dystrybutora – Wypracowano zysk netto powyżej 100 milionów euro przy 24% wzroście.

Trudno się dziwić, że dystrybutor chwali się swoimi wynikami – te są naprawdę imponujące. Rok 2019 był bardzo udany dla ALSO Holding AG.

 

Sprzedaż netto Grupy ALSO wzrosła z 9,2 miliarda euro do 10,7 miliarda euro (+ 16,5 procent). 52 procent tego wzrostu osiągnięto dzięki wzrostowi organicznemu. W sektorze zaopatrzenia sprzedaż netto wzrosła o 16,4 procent, w rozwiązaniach o 16 procent, a w usługach o 21 procent. W ramach tego modelu biznesowego znacznie wzrosły przychody z chmury (+ 58 procent).

 

„Unikalny profil wzrostu pozwoliły firmie nie tylko osiągnąć ambitne cele, ale nawet je przekroczyć. Doskonały i stale rozwijający się ekosystem, systematyczne wdrażanie naszej strategii MORE, trzy modele biznesowe: zaopatrzenie, rozwiązania i obsługa oraz ciągły rozwój platform technologii cyfrowej są podstawą tego sukcesu” – mówi Gustavo Möller-Hergt, Prezes Zarządu dyrektorów i dyrektorów generalnych ALSO Holding AG.

 

Firma wygenerowała zysk operacyjny przed potrąceniem odsetek od zaciągniętych zobowiązań oprocentowanych (EBITDA) w wysokości 197 milionów euro w 2019 roku. To wyraźny wzrost w porównaniu do 153 milionów euro w roku poprzednim.  Skonsolidowany zysk netto wzrósł o 23,6 procent do około 100 milionów euro ( w poprzednim roku: około 81 milionów euro). Co ciekawe, nabycie ABC Data już zaczęło przyczyniać się do zysków dzięki szybkiej integracji. Dlatego ALSO przekroczyło oczekiwania analityków.

 

Gustavo Möller-Hergt, Prezes Zarządu dyrektorów i dyrektorów generalnych ALSO Holding AG.

 

Dobre wyniki finansowe w połączeniu z optymalizacją kapitału obrotowego netto prowadzą do poprawy przepływów pieniężnych. Zasoby gotówkowe zostały zwiększone o 45,4 procent do 349 milionów euro (poprzedni rok: 240 milionów euro).

 

„To zadziwiające, że udało nam się osiągnąć ten wynik, jednocześnie przekształcając organizację i kapitał obrotowy netto.” – podkreślił Gustavo Möller-Hergt.

 

Różne instytuty badań rynku IT prognozują wzrost wydatków na IT o około 3 procent w regionie EMEA w 2020 roku. Należy więc oczekiwać, że szwajcarska firma będzie kontynuowała dobrą passę.

 

W ciągu najbliższych kilku lat ALSO skoncentruje się na następujących zadaniach:

  • zwiększenie udziału w rynku w tradycyjnym biznesie w krajach, w których firma nie ma jeszcze pozycji dominującej
  • wzrost modeli biznesowych rozwiązań i usług
  • wdrożenie platform dla Internetu Rzeczy, cyberbezpieczeństwa i przesyłania strumieniowego
  • pełna integracja przejęć dokonanych w Europie Wschodniej
  • dodatkowe przejęcia, czy to motywowane geograficznie, czy technologicznie

 

https://itreseller.pl/itrnewponad-70-przedsiebiorcow-uwaza-ze-technologia-5g-zwiekszy-konkurencyjnosc-polskiej-gospodarki-wobec-innych-krajow-unii-europejskiej-wynika-z-badania-na-zlecenie-ericsson-polska/