ALSO rozwija swoją platformę ALSO Webshop, wprowadzając nowości, które ułatwią partnerom firmy prowadzenie biznesu.
ALSO wprowadza zmiany i nowości na platformie ALSO Webshop. Zmiany obejmują szereg nowych funkcjonalności, w tym zamówienia zbiorcze i rezerwacje produktów. Wszystko skrojone tak, aby ułatwić codzienne prowadzenie biznesu partnerom szwajcarskiego dystrybutora.
ALSO od dawna pokazuje, jak silnie stawia na sieć i usługi cyfrowe. Należący do szwajcarskiej firmy ALSO Webshop to platforma umożliwiająca kompleksowe i bezpieczne zarządzanie zakupami, dzięki czemu jest w stanie sprostać nawet najbardziej zróżnicowanym potrzebom i wymaganiom klientów. Znaczenie takiego rozwiązania w biznesie dystrybucyjnym będzie rosło, aby w coraz szybszym biznesie można było reagować szybciej na potrzeby klientów końcowych. Pod tym względem ALSO Webshop może pochwalić się znakomitą odpowiedzią na potrzeby partnerów.
Jak każda usługa cyfrowa, także ALSO Webshop ulega przeobrażeniom. ALSO stawia na rozwój platformy, wprowadzając szereg zmian oraz innowacyjnych na rynku usług. Wszystko po to, aby zakupy w ALSO Webshop były jeszcze prostsze i wygodniejsze, dostarczając konkurencyjnych korzyści przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Co nowego w ALSO Webshop?
Zamówienia zbiorcze
Zamówienia zbiorcze to znakomita opcja dla Partnerów, którzy preferują składanie jednego zbiorczego zamówienia pod koniec dnia, ale obawiają się, że ktoś wykupi wcześniej interesujące ich produkty. Klient zmniejsza liczbę dokumentów księgowych, obniża koszty dostaw, a handlowcy mogą pracować na jednym koszyku. Produkty można dodawać do zamówienia na bieżąco w ciągu dnia, gdyż jego realizacja zostanie wstrzymana do godz. 16.00.
Rezerwacje produktów
ALSO wprowadziło również opcję rezerwacji produktów dla zamówień złożonych w Webshopie. Jeśli z jakiegoś powodu Klient potrzebuje więcej czasu na realizację zamówienia, ma 7 dni roboczych na sfinalizowanie transakcji. Co ważne, niezrealizowane rezerwacje są usuwane automatycznie po 7 dniach kalendarzowych od momentu ich utworzenia. To ważna funkcja z kilku powodów. Przede wszystkim ma znaczenie obecnie, w czasie, w którym wiele towarów jest poszukiwanych przez klientów, a podaż nie zaspokaja popytu. Kolejny czytnik to wygoda – możliwość rezerwowania towarów w ciągu dnia lub kilku dni pozwala partnerom ALSO na zmniejszenie kosztów logistyki – zamiast wielu małych zamówień – jedno większe.
Oferty dla klienta końcowego i praca na wielu koszykach
Jednym z ważniejszych narzędzi dla Partnerów ALSO jest Notatnik. To właśnie dzięki niemu można tworzyć oferty dla klientów końcowych bądź używać go jako dodatkowy koszyk. Utworzone koszyki mogą być publiczne lub prywatne, co oznacza że mogą go widzieć i edytować wszystkie osoby w firmie, bądź mogą być dostępne i widoczne tylko dla wybranej osoby. W ostatnim czasie w ALSO Webshop dokonano wielu zmian aby ułatwić użytkownikom pracę nad wspólnym koszykiem. Między innymi ulepszono i dostosowano podręczne menu (boczny panel tzw. sidebar), w którym wyświetlane są nazwy, autorzy i daty utworzenia koszyków oraz wewnętrzne komentarze. ALSO planuje dalsze prace nad tym narzędziem, a efekty widoczne będą już wkrótce.
Logowanie dwuetapowe
ALSO Polska już kilka miesięcy temu wdrożyła uwierzytelnianie wieloskładnikowe (Multi Factor Authentication / MFA), zwracając uwagę na aktywne i dalekowzroczne podejście do zagrożeń cyberataków typu DoS, Ransomware czy Phishing. Teraz jednak postanowiła włączyć dodatkowe zabezpieczenia dla wszystkich użytkowników ALSO Webshop – zarówno klientów jak i pracowników. Narzędzie MFA zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa, dzięki dodatkowym warstwom uwierzytelniającym. Rozwiązanie to jest bardzo proste – bazuje bowiem na jednorazowych kodach. Wystarczy zainstalować na telefonie bezpłatną aplikację, która może generować hasła tymczasowe (np. MS Authenticator). Po wstępnej konfiguracji, za każdym razem logując się do ALSO Webshop należy wpisać jednorazowy kod, który jest generowany w aplikacji co 30 sekund.
ALSO zapewnia, że proces rozwoju platformy ALSO Webshop jest priorytetem i należy spodziewać się w najbliższym czasie kolejnych zmian i nowości. Już teraz zaprasza do wzięcia udziału w cyklu webinarów, na których na bieżąco będą omawiane nowe funkcjonalności. Aby się zapisać wystarczy dokonać rejestracji pod tym linkiem. Co więcej, szwajcarski dystrybutor zachęca swoich klientów i partnerów do dzielenia się pomysłami na przyszłe funkcje ALSO Webshop – ostatecznie to właśnie oni są głównymi adresatami tej platformy. Pomysły i sugestie można wysyłać na adres E-Commerce.PL@also.com .
Apple odświeżyło iPad mini i prezentuje nowego, podstawowego iPada z „nowym” chipsetem.