ALSO zdobywa nagrodę partnerską Adobe „Digital Media 2020 EMEA Channel Partner”. Przykład tego, jak radzić sobie z dystrybucja cyfrową.
W jaki sposób ALSO zdołało uzyskać nagrodę Adobe? Wszystko dzięki… chmurze. Firma wdrożyła w 2020 roku sprzedaż produktów Adobe za pośrednictwem ALSO Cloud Marketplace.
Sprzedaż przez ALSO Cloud Marketplace, odniosła taki sukces, że szwajcarski dystrybutor został uznany za „Digital Media 2020 EMEA Channel Partner of the Year”. To sprawia, że ALSO jest jednym z zaledwie czterech partnerów na całym świecie, którym przyznano tę nagrodę. Firma Adobe oświadczyła, że w swoich staraniach o uruchomienie Marketplace Value Incentive Plan (VIP) Marketplace i oferowanie usługi Adobe Sign in VIP, ALSO Cloud Marketplace odegrał kluczową rolę.
Nowa gama usług Adobe może być wdrażana, zarządzana i rozliczana za pośrednictwem ACMP. Dzięki temu resellerom można łatwo zarządzać licencjami, zgodnością i dalej zarabiać na cyfrowych miejscach pracy. Ponadto dla nowych resellerów wdrażanie jest szybkie i łatwe, co umożliwia im kierowanie reklam do interesujących branż, takich jak branża projektowa, za pomocą najnowocześniejszych narzędzi.
„Cieszymy się, że otrzymaliśmy wyróżnienie tą prestiżową nagrodą, wyróżniającą nas wśród partnerów dystrybucyjnych w segmencie mediów cyfrowych. Jest to wyraz uznania dla innowacyjnego charakteru naszego podejścia do pomocy partnerom w osiągnięciu sukcesu. Doskonała współpraca z Adobe zaowocowała zoptymalizowaną, prostą oraz skalowalne procesy dla resellerów i rozwoju biznesu dla wszystkich partnerów” – skomentował Gustavo Möller-Hergt, CEO ALSO Holding AG.
https://itreseller.pl/itrnewit-reseller-tv-gosciem-programu-liderzy-branzy-jest-pawel-miszkiewicz-szef-kanalu-partnerskiego-w-hp-inc-polska/