Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Amazon, Allegro i AlliExpress, czy do gigantów dołączy marketplace Morele? Po dwóch latach intensywnej działalności przyszedł czas na podsumowanie. 

Branża e-commerce, która dla znacznej części konsumentów jest synonimem wygodnych i komfortowych zakupów, nieustannie wzmacnia swoją pozycję. Co ciekawe, Polska znajduje się na 13 miejscu wśród najszybciej rosnących na świecie rynków e-commerce. Według prognoz z 2019 roku wartość rynku e-commerce w 2020 roku miała sięgnąć 70 mld złotych. Teraz już wiemy, że było to znacznie więcej – ponad 100 mld złotych.

 

Dynamiczny rozwój e-handlu w Polsce możemy zaobserwować na przykładzie marki Morele, która jeszcze do niedawna była kojarzona wyłącznie ze sklepem internetowym oferującym szeroki asortyment elektroniki użytkowej. Ponad 20 lat doświadczenia w branży e-commerce pozwoliły firmie na stworzenie marketplacu, czyli miejsca, które zrzesza wielu sprzedawców oraz ich klientów. Minęło nieco ponad dwa lata, a nowa platforma ma już za sobą spore sukcesy.

 

W 2019 roku wystartowaliśmy z marketplace Morele – po pierwszym roku działalności z naszej platformy korzystało 120 sprzedawców, którzy wystawili blisko 250 tys. ofert. W kolejnych latach odnotowaliśmy spore wzrosty wśród liczby sprzedawców i oferowanych przez nich produktów. Obecnie na naszej platformie znajduje się 2 mln ofert (wzrost o 700%) od 1000 sprzedawców. Tak intensywny rozwój w ciągu dwóch lat pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość – mówi Paweł Kosturek, dyrektor marketplace Morele.

 

W przypadku marki Morele kluczem do tak dynamicznego rozwoju okazało się prowadzenie hybrydowej platformy e-commerce składającej się ze sklepu internetowego i marketplacu. Warto zaznaczyć, że wskaźnik wartości sprzedaży produktów (GMV) w firmie osiągnął poziom 1,6 mld. Morele mogą także pochwalić się szeroką ofertą, sięgając blisko 1,6 mln produktów.

 

 

https://itreseller.pl/microsoft-channel-connect-fy21-gala-dla-partnerow-giganta-z-redmond-skupiona-wokol-komunikacji-i-biznesu-w-dobie-pandemii/