Amazon ma nowy pomysł na te trudne ekonomicznie czasy

Amazon uruchomił nowy kanał zakupowy o nazwie Amazon Access, który nadal dotyczy zakupów, ale w pewnym sensie ma pomóc osobom korzystającym z pomocy rządowej. Na tę chwilę Amazon Access działa tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, ale jest wyjątkowo ciekawa koncepcja, z którą warto się zapoznać.

Program Amazon Access wyróżnia się tym, że zapewnienia sporo nowych funkcji i możliwości wsparcia dla alternatywnych metod płatności. Oznacza to, że amerykańscy klienci mogą teraz kupić żywność na stronie internetowej za pomocą SNAP EBT (lepiej znanych jako znaczki żywnościowe) a różne droższe przedmioty za pośrednictwem funkcji Amazon Layaway. To ostatnie pozwala ludziom zapłacić 20 procent całkowitego kosztu zamówienia z góry, a następnie zapłacić resztę w czasie bez odsetek lub dodatkowych opłat.

Amazon zmienia również nazwę swojego programu lojalnościowego Prime na Prime Access, ale utrzymuje jego koszt na tym samym poziomie 6,99 USD. Amazon twierdzi, że nadanie programowi unikatowej nazwy pomoże w jego identyfikacji. Dzięki czemu jest lepiej widoczny dla osób go potrzebujących.

Każda z trzech głównych składowych programu skupia się różnych gałęziach produktowych:

Amazon SNAP — koncentruje się głównie na produktach spożywczych, w tym warzywach, mięsie i napojach bezalkoholowych. Nie każdy produkt spożywczy znaleziony na Amazon można kupić za znaczki żywnościowe. Firma twierdzi, że musisz „szukać przedmiotów oznaczonych jako SNAP EBT Eligible”.

Amazon Layaway — przeznaczony jest do zakupów elektroniki, takiej jak komputery i telewizory i różnych przedmiotów gospodarstwa domowego, w tym mebli, narzędzi i urządzeń. Po złożeniu zamówienia rozpoczyna się okres karencji, a Ty masz osiem tygodni na dokonanie czterech płatności, aby w pełni spłacić zamówienie. Ale zawsze możesz spłacić go w pełni wcześniej, jeśli możesz sobie na to pozwolić.

Prime Access — daje te same korzyści, co podstawowa subskrypcja Prime włącznie z ekskluzywnymi ofertami rabatowymi, nieograniczonym miejscu na zdjęcia i usłudze streamingowej.

Aktualnie program ten skierowany jest do obywateli Stanów Zjednoczonych, ale na pytanie, czy Amazon zamierza rozszerzyć tę usługę na inne kraje, usłyszeliśmy, że firma przygląda się innym rynkom, gdzie mogłaby zaoferować podobny plan.