Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Amazon wciąż notuje olbrzymi wzrost przychodów, ale niższy niż rok temu. Gigant e-handlu i usług w chmurze zanotował też znaczący spadek cen akcji.

Wyniki z Q3 2019 Amazonu są z jednej strony imponujące – firma może pochwalić się olbrzymim wzrostem przychodów ze sprzedaży, a z drugiej nieco rozczarowujące, bo zysk netto okazał się niższy niż przed rokiem.

 

24 procent. O tyle większy okazał się przychód Amazonu w trzecim kwartale tego roku. Niższy zysk netto firma tłumaczy inwestycjami, niezbędnymi do wprowadzenia nowych usług do, i tak szerokiej, oferty. W swoim komunikacie Amazon podaje, że samo wprowadzenie opcji wysyłki towarów w jeden dzień kosztowało 800 milionów dolarów, a szykowane są kolejne inwestycje w centra logistyczne. Więcej (4,752 mld USD) wydano też na marketing oraz (9,2 mld USD) na wprowadzanie i obsługę nowych technologii.

 

Sam Amazon przyznaje, że w Q4 2019 spodziewa się przychodów ze sprzedaży sięgających od 80 do 86,5 mld USD. To oznacza wzrost względem ubiegłorocznego wyniku o 11 do 20 procent. Oczywiście, niższy zysk firmy w Q3 sprawił, że spadała cena akcji firmy Jeffa Bezosa. Na szczęście dla Amazon, wyłącznie chwilowo. W piątek, zaraz po opublikowaniu wyników finansowych za trzeci kwartał, akcje internetowego giganta spadły o 6 procent, by do końca dnia odzyskiwać je i zamknąć dzień ze stratą 1,09 procenta. Tym samym, przez parę godzin w ostatni piątek Jeff Bezos nie był najbogatszym człowiekiem świata, bo 6-procentowy spadek akcji firmy oznaczał dla amerykańskiego miliardera stratę 7 miliardów dolarów. Majątek Bezosa szacuje się na 112 miliardów dolarów. Drugi na liście, na której każdy chciałby się znaleźć, jest Bill Gates, z majątkiem szacowanym na 105 miliardów dolarów.

 

https://itreseller.pl/itrnewinnovationamazon-2019-internetowy-gigant-opowiada-o-domach-przyszlosci-zrobotyzowanych-magazynach-i-o-tym-jak-mozna-zbudowac-wlasnego-netflixa/