Amazon opóźnia Prime Day do października z powodu pandemii koronawirusa. Święto wyprzedaży największego sklepu internetowego świata przesunięte na jesień może zaburzyć inne, tradycyjne dla tej pory roku święta handlowe.

Amazon odkłada wydarzenie Prime Day przynajmniej do początku października. Wcześniejszy, także awaryjny, wrześniowy termin jest więc nieaktualny. Niewykluczone, że firma postanowi przesunąć wydarzenia nawet na późniejsze tygodnie roku.  Prime Day zwykle odbywa się w lipcu.

Jak podaje Business Insider, e-mail wysłany do partnerów Amazon radzi, aby wykorzystali tydzień 5 października jako „datę zastępczą” promocji i kuponów Prime Day, ale ostrzega, że ​​„dokładne daty premiery nie zostały ogłoszone”.

„Ostateczna data zostanie ogłoszona w miarę zbliżania się do wydarzenia”, stwierdza e-mail. „Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia, które będą najbardziej satysfakcjonujące dla klientów podczas jednego z największych dni zakupów w roku, Prime Day!”

Rzecznik firmy zaprzecza, aby informacja nt. terminu Prime Day została ogłoszona. Należy zatem założyć, że Amazon może dalej przesunąć swoje święto handlowe, w związku z trudną sytuacją epidemiczną w USA – najważniejszym dla Amazon rynku.

Prime Day odbywa się od 2015 roku, zwykle w lipcu. Zniżki i promocje mają częściowo na celu pozyskanie nowych abonentów dla platformy Prime, a także promowanie własnych produktów i usług Amazon ale też, a może przede wszystkim, zwiększenie sprzedaży w martwym sezonie wakacyjnym.

https://itreseller.pl/itrnewtech-data-jeden-z-najwiekszych-globalnych-dystrybutorow-it-przejeta-przez-apollo-global-management-jednoczesnie-tech-data-oglasza-potezna-inwestycje-750-mln-dolarow-w-rozwoj-kanalu-partnerskiego/