Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Amazon planuje samodzielną aplikację do treści sportowych.

Amazon pracuje nad samodzielną aplikacją do oglądania treści sportowych, podano w środę w przytaczanej przez Reutersa “The Information”.

Sport pozostaje jedną z największych atrakcji do oglądania na żywo. Jednocześnie widzowie coraz częściej przechodzą z subskrypcji płatnej telewizji na aplikacje do przesyłania streamingowego. Ta tendencja prawdopodobnie uzupełni wysiłki Amazona, aby podwoić liczbę programów sportowych udostępnianych za pośrednictwem usługi Prime Video, jego głównego kanału przyciągającego konsumentów do platformy zakupowej.

Według źródeł nie jest jasne, kiedy Amazon wprowadzi aplikację sportową i czy odbędzie się to zgodnie z planem. Wiadomo, że firma dokonała przeglądu nierentownych jednostek biznesowych i zwolniła część pracowników, aby pokryć rosnące koszty i spadek popytu, ponieważ konsumenci i firmy obawiające się inflacji wydają mniej.

Amazon ma już prawa do streamingu gier, w tym franczyzy National Football League’s Thursday Night Football i meczów piłkarskich Premier League w Wielkiej Brytanii, dzięki czemu może lepiej konkurować z liderem transmisji sportowych, czyli z Walt Disney Co.

W zeszłym tygodniu jednostka YouTube podpisał również wieloletnią umowę na wyłączny streaming pakietu gier Sunday Ticket NFL w Stanach Zjednoczonych.

 

IT RESELLER nr. 348/2023 „Proponujemy niezrównaną wiarygodność – podkreśla w wywiadzie okładkowym Mariusz Ziółkowski, TD SYNNEX