Andra pierwszym w Polsce partnerem Avaya z pełną certyfikację z zakresu projektowania, sprzedaży, wdrażania i serwisowania rozwiązań Avaya Workplace (Equinox).

Firma Andra jako pierwszy w Polsce partner firmy Avaya otrzymała pełną certyfikację z zakresu projektowania, sprzedaży, wdrażania i serwisowania rozwiązań Avaya Workplace. Andra jest polską firmą o tradycjach inżynierskich, która od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania i usługi projektowe, wdrożeniowe, serwisowe i doradcze z obszaru teleinformatyki i infrastruktury technicznej. W programie partnerskim firmy Avaya, Andra ma status Sapphire Partner.

 

Certyfikacja Avaya Workplace jest kompleksową ścieżką szkoleniową, na którą składają się szkolenia i egzaminy online, obejmujące bardzo szczegółową wiedzę na temat projektowania, wdrażania i utrzymywania rozwiązań Workplace.

 

„Cieszę się, że firma Andra uzyskała pełną certyfikację umożliwiającą wspieranie klientów we wszystkich obszarach związanych z wdrażaniem i serwisowaniem rozwiązań Avaya Workplace – powiedział Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający firmy Avaya w Polsce. – Klienci mogą być pewni, że inżynierowie odpowiedzialni za wdrożenie mają wiedzę i umiejętności pozwalające im z sukcesem projektować i wdrażać rozwiązania Workplace w nawet najbardziej skomplikowanych scenariuszach.”

 

Łukasz Kulig, dyrektor zarządzający firmy Avaya w Polsce.

 

„Naszym celem jest budowa wydajnych i bezpiecznych środowisk informatycznych, które wspierają funkcjonowanie i rozwój biznesu naszych klientów. Inwestujemy czas i zasoby w szkolenia zarówno inżynierów, jak i handlowców, ponieważ klienci widzą liczne korzyści ze współpracy z integratorami, oferującymi najwyższy poziom kompetencji – takie, jak możliwość lepszego doboru i dostosowania rozwiązania do ich specyficznych potrzeb biznesowych. Ciągłe podnoszenie kwalifikacji jest więc dla nas jednym ze sposobów wyróżnienia naszej oferty na rynku.” – powiedział Paweł Prządka, dyrektor ds. projektów strategicznych z firmy Andra.

 

Rozwiązanie Avaya Workplace

Avaya Workplace to innowacyjna platforma cyfrowa komunikacji biznesowej umożliwiająca wzbogacenie aplikacji, przeglądarek i urządzeń o funkcje aplikacji głosowych i wideo. Dzięki temu możliwe jest utworzenie jednolitego, spójnego narzędzia do korzystania z różnych kanałów komunikacji, takich jak wideo, telefon, chat, współdzielenia treści i plików itp., na wszystkich typach urządzeń: terminalach konferencyjnych, laptopach, tabletach i smartfonach. Rozwiązanie Avaya Workplace umożliwia efektywną komunikację pomiędzy oddziałami firmy, zdalną pracę na dokumentach i udostępnianie własnego pulpitu przy pracy zdalnej. Ponadto ułatwia pracę grupową zarówno wewnątrz firmy, jak i współpracę z podmiotami zewnętrznymi – klientami czy partnerami. Dzięki temu pracownicy mogą komunikować się znacznie łatwiej i szybciej, co znacząco zwiększa ich wydajność pracy.

 

Avaya Workplace pozwala przedsiębiorstwom na przejście od komunikacji zunifikowanej do koncepcji przedsiębiorstwa cyfrowego, w którym komunikacja nie jest już odrębnym silosem, lecz jest w pełni zintegrowana z innymi procesami w ramach jednego, w pełni software’owego i kompleksowego rozwiązania. Platforma Avaya Workplace jest oferowana w pakietach, w modelu licencjonowania zależnym od liczby użytkowników, z możliwością subskrypcji lub zastosowania stałej ceny, a także w tradycyjnym modelu cenowym opartym na liczbie jednoczesnych użytkowników w przypadku telekonferencji.

 

https://itreseller.pl/itrnewdell-technologies-polska-podczas-gali-rozdania-nagrod-dell-technologies-partner-awards-2020-ktora-w-tym-roku-odbyla-sie-wirtualnie-nagrodzilo-swoje-najlepsze-firmy-partnerskie/