Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Andrzej Gibas, nowym Dyrektorem Zarządzającym w Cybercom Polska, jego zadaniem będzie wprowadzenie organizacji w następną fazę rozwoju.

Andrzej Gibas dołącza do zarządu firmy i obejmuje rolę Dyrektora Zarządzającego w Cybercom Poland. Jego zadaniem będzie wprowadzenie organizacji w następną fazę rozwoju. Andrzej Gibas ma ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu w przemyśle technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży w Microsoft Polska  i obejmował stanowiska kierownicze w Oracle, IBM Polska i Xerox.

 

„Jestem podekscytowany, że dołączam do Cybercomu i zespołu Twórców Jutra w Polsce. Żyjemy w czasach Czwartej Rewolucji Przemysłowej. Transformacja cyfrowa wpływa na wszystkie sprawy firmowe, ale również na na nasze życie jako konsumentów i obywateli. I właśnie to stanowi podstawową działalność Cybercomu. Działalność w Polsce wykształciła solidną podstawę biznesową z istniejącą listą ważnych klientów i projektów. Wierzę, że nadszedł czas, by przyśpieszyć. Stworzymy nowe rozwiązania i zdobędziemy nowych klientów. To dla mnie wspaniała szansa, by wnieść swój wkład w następną fazę rozwoju organizacyjnego, w której ustanowimy pozycję Cybercom Polska jako szeroko rozpoznowalanej firmy, która aktywnie przyczynia się do transformacji cyfrowej w najważniejszych obszarach polskiej ekonomii, a także wspomożemy interesy Cybercom Group poza Polską” mówi Andrzej Gibas.  

 

Andrzej Gibas zastąpi Marcina Siecha, który opuścił Cybercom w marcu po ponad 14 udanych latach pracy w firmie. Jan Matulewicz, który pełnił obowiązki Dyrektora Zarządzajacego w okresie od marca 2019 do maja, teraz będzie pełnił rolę Dyrektora Operacyjnego w Cybercom Polska.

 

„Strategia Cybercom na następne trzy lata właśnie wchodzi w życie. Ważnym elementem jest zwiększenie aktywności na polskim rynku. Rok rozpoczął się bardzo dobrze pod przywództwem Jana i Marcina. Mamy dobre tempo biznesowe i patrzymy w przyszłość z optymizmem. Teraz witam Andrzeja z entuzjazmem i czekam na rozwój Cybercom Polska w oparciu o naszą aktualnie silną pozycję i bogate doświadczenie Andrzeja. Jestem pewien, że pozwolą nam one efektywnie osiągać cele strategiczne, które sobie postawiliśmy” mówi Niklas Flyborg, Prezes Cybercom Group.

 

Cybercom istnieje w Polsce od 21 lat. Firma zatrudna prawie 300 polskich ekspertów, którzy pracują w biurach w Łodzi, Warszawe i Bydgoszczy, zapewniając innowacyjne, bezpieczne i trwałe rozwiązania w IT i technologiach komunikacyjnych poprzez łączenie ze sobą przewagi technicznej i biznesowej przenikliwości.