Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Aniela Hejnowska dołącza do Zarządu Microsoft w Polsce, obejmie stanowisko Dyrektora odpowiedzialnego za Marketing i Operacje (Marketing & Operations Lead) w polskim oddziale Microsoft.

Począwszy od 15 maja, Aniela Hejnowska dołącza do Zarządu Microsoft w Polsce w roli Dyrektora odpowiedzialnego za Marketing i Operacje (Marketing & Operations Lead). Jako lider z wieloletnim doświadczeniem będzie wspierała rozwój spółki na lokalnym rynku. W szczególności będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych celów biznesowych firmy w Polsce oraz działania marketingowe.

 

„Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata. Cieszę się, że będę ich częścią i wspólnie z moimi kolegami i koleżankami będziemy nadawać rytm tym zmianom na naszym rynku. Jestem przekonana, że moja pasja do technologii pozwoli czerpać ogrom satysfakcji z pracy w tak dynamicznym środowisku. Wierzę, że wspólnie z zespołem będziemy osiągać ponadprzeciętne wyniki, realizować wyjątkowe projekty i uczyć się od siebie nawzajem. W Microsoft mamy szansę kształtować cyfrowy krajobraz zmian” – mówi Aniela Hejnowska.

 

Aniela Hejnowska ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami z sektora telekomunikacyjnego i nowych technologii. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję International VP w Groupon, zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wcześniej, przez ponad 4 lata pracowała w firmie telekomunikacyjnej Netia jako Dyrektor Zarządzający w segmencie SOHO/SME. Była odpowiedzialna nie tylko za działania na rzecz rozwoju biznesu, lecz także za szereg inicjatyw związanych z różnorodnością miejsca pracy i pozycją kobiet w biznesie. Aniela Hejnowska jest również przedsiębiorcą i za tę aktywność została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

 

Aniela Hejnowska jest absolwentką WSB-NLU w Nowym Sączu i Ecole Superieure de Commerce w Grenoble. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała i mieszkała w międzynarodowym środowisku, w tym w Nowym Jorku i Paryżu. Jej pozazawodowe pasje to podróże i sport.