Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple planuje podniesienie cen w App Store na kilku dużych rynkach.

Apple

Apple nie ma ostatnio powodów do narzekania – firma z Kalifornii notuje dobre wyniki sprzedaży, a jej produkty są chętnie wybierane przez użytkowników… acz na niektórych rynkach Apple chce zwiększyć swoje wyniki płynące z sektora oprogramowania. 

Dla Apple przychody z sektora oprogramowania to przede wszystkim zarobki z App Store oraz prowizje i licencje. Jednak nie wszędzie zapłacimy tyle samo za oprogramowanie amerykańskiej firmy i część rynków zdaje się być dość uprzywilejowana pod tym względem. Dlatego Apple podniesie ceny App Store w kilku krajach, już od października

Apple poinformowało, że ceny aplikacji i zakupów w aplikacjach w App Store wzrosną w kilku krajach, przede wszystkim w strefie euro oraz kilku krajach azjatyckich, w tym m.in. w Japonii, Malezji. Dotknięte zmianami regiony to także Chile, Egipt, Japonia, Malezja, Pakistan, Korea Południowa, Szwecja, Wietnam i, niestety, także Polska.

Nowe ceny, za wyłączeniem subskrypcji automatycznie odnawianych, wejdą w życie już 5 października. Dla osób ze strefy euro aplikacje i zakupy w aplikacjach w cenie 0,99 euro będą teraz kosztować 1,19 euro. Cena produktu, który kosztuje 9,99 euro, zostanie zwiększona do 11,99 euro. Apple przypomina deweloperom, że nowe ceny App Store wejdą w życie 5 października 2022 r. Deweloperzy mogą zachować ceny subskrypcji dla obecnych subskrybentów, jeśli chcą (ale tym samym zmniejszą swoje przychody, więc mało prawdopodobne, by ktoś zdecydował się na ten krok).

Tak więc, inflacja zawędrowała do App Store.

 

Jak pozyskać i utrzymać pracowników w IT, zdradza nam Artur Pawłowicz z firmy Luxoft Poland w programie IT Reseller TV “Liderzy branży”