Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple ponownie otwiera wszystkie swoje 42 sklepy w Chinach, ponad miesiąc po tym, jak zamknięto je po z powodu koronawirusa.

Zbyt duży rynek, by pozostawał zamkniętym – Apple wraca ze swoimi sklepami w Chinach. 42 sklepy Apple w Państwie Środka mają głównie charakter prestiżowo-promocyjny – zlokalizowane są na ogół w najdroższych galeriach handlowych i ulicach słynących z ekskluzywnych sklepów. Po miesiącu od zamknięcia z powodu koronawirusa, markowe sklepy Apple otwierają drzwi. 

 

Z jednej strony Apple przenosi w tryb online WWDC, z drugiej strony otwiera swoje fizyczne sklepy w Chinach. Decyzja nieco dziwna wizerunkowo, ale zrozumiała biznesowo – w Chinach poziom paniki wywołanej koronawirusem z pewnością już opada, wraz z malejącą liczbą zachorowań.

 

W lutym firma sprzedała w Chinach mniej niż pół miliona iPhone’ów, co jest bardzo niską wartością. Na początku lutego Apple zamknęło swoje sklepy stacjonarne w tym kraju, zgodnie z zaleceniami władz lokalnych.

 

https://itreseller.pl/itrnewnowy-pomysl-amerykanskich-politykow-na-walke-z-huawei-odciac-chinskiego-giganta-telekomunikacyjnego-od-bankow/