Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple przedstawiło raport kwartalny – zyski producenta iPhone’ów i MacBooków rosną, pomimo pandemii. Zaskakująco wysoka sprzedaż iPhone’ów zasługą rynków azjatyckich?

Apple przedstawił wyniki kwartalne, zgłaszając wzrost przychodów w każdej kategorii i we wszystkich regionach, ponieważ konsumenci pracujący i uczący się w domu podczas pandemii COVID-19 chętniej zwrócili się w stronę produktów i usług firmy z Cupertino.

Apple ma dość niezwykły status w świecie technologii. Od dłuższego już czasu pozostaje w ścisłej czołówce najlepiej zarabiających globalnie firm IT, pomimo iż w żadnej kategorii produktowej poza tabletami nie jest liderem. Pomimo iż Apple nie tworzy rozwiązań cyfrowych nakierowanych na pracę zdalną, okazuje się, że w dobie pandemii producent z Cupertino radzi sobie nad wyraz dobrze. Wyniki zaprezentowane w raporcie przewyższyły oczekiwania Wall Street. Napędem dla nich był nie tylko iPhone. Nawet długo przyćmione kategorie, takie jak iPady i komputery Mac, zyskały na popularności. Akcje firmy wzrosły aż o 6% po opublikowaniu wyników.

Przychody i zyski Apple za ostatni kwartał wyniosły 59,69 mld USD i 2,58 USD na akcję, w porównaniu z oczekiwaniami analityków na poziomie 52,25 mld USD i 2,04 USD na akcję. Apple nie podał prognozy fiskalnej na czwarty kwartał.

Pomimo iż w drugim kwartale roku produkt krajowy brutto w USA spadł o 32,9% w ujęciu rocznym (co jest najgorszym wynikiem gospodarczym kraju od czasu Wielkiego Kryzysu z 1929 roku), Amerykanie nadal kupują iPhone’y. Sprzedaż tej linii produktowej Apple wyniosła około 26,42 miliarda dolarów, o 4 miliardy dolarów powyżej oczekiwań analityków. Ten wzrost można zrozumieć patrząc na aż 60-procentowy udział sprzedaży zagranicznej. Olbrzymią część tego stanowi sprzedaż w Chinach (9,33 miliarda dolarów) i rosnąca sprzedaż w Indiach. Wiązałbym to przede wszystkim z premierą rynkową nowego iPhone’a SE – który w swojej (i tak, moim zdaniem, zbyt wysokiej względem możliwości) cenie, jest dla wielu ludzi jedyną opcją na posiadanie “nowego iPhone’a”, co np. w Indiach jest symbolem statusu.

Sprzedaż w segmencie usług, który obejmuje również oferty takie jak iCloud i Apple Music, wzrosła o 14,8% do 13,16 mld USD, w porównaniu z oczekiwaniami analityków na poziomie 13,18 mld USD. Sprzedaż segmentu wearables, czyli głównie Apple Watch, wzrosła o 16,7% do 6,45 mld USD, w porównaniu z szacunkami na poziomie 6,0 mld USD. Firma Apple skorzystała z trendów związanych z pracą zdalną i uczeniem się, odnotowując sprzedaż iPadów i Maców na poziomie, odpowiednio, 6,58 miliarda USD i 7,08 miliarda USD, co przewyższyło oczekiwania analityków wynoszące 4,88 miliarda USD i 6,06 miliarda USD

Dyrektor finansowy Apple, Luca Maestri, również potwierdził pogłoski dotyczące łańcucha dostaw, że nowa linia iPhone’ów, wypuszczana zwykle pod koniec września, będzie miała kilka tygodni opóźnienia.

https://itreseller.pl/itrnewfenomen-marki-xiaomi/