Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple udostępnia program Self Service Repair w Europie. Także w Polsce.

Klienci w Belgii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Włoszech mogą kupować oryginalne części i narzędzia Apple.

Firma Apple ogłosiła, że program Self Service Repair jest dostępny od dziś w ośmiu europejskich krajach, a mieszkający w nich użytkownicy mogą uzyskać instrukcje naprawy oraz oryginalne części i narzędzia Apple za pośrednictwem sklepu Apple Self Service Repair Store. Klienci zainteresowani samodzielną naprawą urządzeń będą mogli zreperować najczęstsze usterki w urządzeniach iPhone 12 i iPhone 13 oraz Macach z czipem Apple.

W ofercie Self Service Repair Store znajduje się ponad 200 różnych części i narzędzi, a także instrukcje naprawy. Za sprawą programu klienci znający się na naprawie urządzeń elektronicznych mogą sami reperować swoje urządzenia i korzystać z tych samych instrukcji, części i narzędzi, których używają specjaliści w sklepach Apple Store i autoryzowanych serwisach Apple.

„Uważamy, że dla naszych klientów i dla naszej planety najlepsze są trwałe rozwiązania, dlatego tworzymy nasze produkty tak, by były wytrzymałe i niezwykle rzadko wymagały konserwacji i naprawy” – oświadczył Jeff Williams, dyrektor operacyjny Apple – „Jeśli jednak naprawa jest konieczna, chcemy, by klienci mogli ją wykonać w bezpieczny i efektywny sposób. Z radością więc uruchamiamy program Self Service Repair w Europie, udostępniając naszym klientom oryginalne części, narzędzia i instrukcje Apple”.

Wszystkie oryginalne części Apple są projektowane i wykonywane specjalnie dla konkretnych produktów. Ponadto firma poddaje je licznym testom, by zapewnić ich najwyższą jakość, bezpieczeństwo i niezawodność. Oferowane części są takie same – i mają tę samą cenę – co te, z których korzystają autoryzowane serwisy Apple. Wymienione części można odesłać Apple w celu regeneracji lub recyklingu, w wielu przypadkach otrzymując za nie zwrot kosztów zakupu.

W sklepie Self Service Repair Store klienci Apple znajdą specjalnie zaprojektowane narzędzia, które pozwalają na jak najskuteczniejsze naprawy produktów Apple. Ponadto dzięki swojej konstrukcji sprostają one intensywnym obciążeniom związanym z profesjonalnymi czynnościami naprawczymi, podczas wykonywania których kluczowe są bezpieczeństwo i niezawodność. Wśród fachowych narzędzi dostępnych w programie Self Service Repair są m.in. wkrętarki, specjalistyczne kuwety oraz prasy do ekranów i baterii. Apple będzie oferować zestawy do wypożyczenia w cenie 299 zł, więc klienci, którzy nie chcą kupować profesjonalnego sprzętu do pojedynczej naprawy, wciąż będą mieli do niego dostęp. Taki zestaw będzie wypożyczany na tydzień i dostarczany do klientów bezpłatnie.

Program Self Service Repair jest elementem szerszej strategii firmy Apple, która dąży do tego, by ułatwiać dostęp do usług serwisowych i samo przeprowadzenie naprawy. Dla znacznej większości klientów bez doświadczenia w naprawie urządzeń elektronicznych najbezpieczniejszym i najbardziej efektywnym sposobem naprawy jest skorzystanie z usług profesjonalnego serwisu, w którym wykonają ją certyfikowani technicy przy użyciu oryginalnych części Apple.

W ciągu ostatnich trzech lat firma Apple niemal podwoiła liczbę punktów serwisowych z dostępem do oryginalnych części, narzędzi i szkoleń Apple. Ponad 4 000 z takich lokalizacji to niezależni dostawcy usług naprawczych. Globalna sieć licząca ponad 5 000 Autoryzowanych Serwisów Apple skupia ponad 100 000 aktywnych techników. W rezultacie ośmiu na dziesięciu klientów Apple w Europie może dotrzeć do autoryzowanego serwisu w ciągu 30 minut.

Sąd Najwyższy USA odrzuca apelację Centripetal w sprawie patentowej Cisco