Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Apple znowu w tarapatach. Francuski organ do spraw konkurencji chce ukarać producenta iPhone’ów za działania przeciwko konkurencji.

Francuski organ nadzorczy ds. konkurencji rozważa nałożenie kary na Apple Inc w związku z antykonkurencyjnymi zachowaniami w jego sieci dystrybucji i sprzedaży.

Reuters twierdzi, powołując się na jedno ze źródeł blisko francuskiego urzędu, że organ ds. konkurencji wyda decyzję w tej sprawie w poniedziałek, potwierdzając wcześniejszy raport serwisu informacyjnego Politico Europe. Źródła nie ujawniły treści decyzji ani wysokości grzywny.

Od momentu powołania na stanowisko szefowej francuskiej organizacji nadzorującej przepisy antymonopolowe, Isabelle de Silva skupiła się na gigantach technologicznych z USA. Dotychczas zdołała już nałożyć na Google grzywnę w wysokości 150 milionów euro za nieprzejrzyste zasady organizacji reklam. Apple wspomniało w swoim ostatnim raporcie rocznym, że francuski urząd ds. Konkurencji twierdzi, że pewne aspekty jego praktyk sprzedaży i dystrybucji naruszają francuskie prawo konkurencji, czemu firma oczywiście zaprzecza.

Francuski organ nadzorujący konsumentów DGCCRF powiedział na początku tego roku, że kalifornijska firma zgodziła się zapłacić 25 milionów euro (28 milionów dolarów) za nie informowanie użytkowników iPhone’a, że ​​aktualizacje systemu operacyjnego mogą spowolnić działanie urządzenia.

https://itreseller.pl/itrnewlenovo-zapowiada-strategiczne-partnerstwo-z-sentinelone-ktore-wzmocni-zabezpieczenia-thinkshield-o-ochrone-punktow-koncowych-z-wykorzystaniem-sztucznej-inteligencji-ai/