Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Arc kończy rozwój po trzech latach. Browser Company buduje przeglądarką AI od zera

The Browser Company kończy rozwój przeglądarki Arc i skupia się na Dia – nowej przeglądarce napędzanej AI. Firma przyznaje, że Arc był zbyt skomplikowany dla użytkowników.

The Browser Company oficjalnie kończy rozwój przeglądarki Arc, aby skupić się na nowym projekcie Dia – przeglądarce napędzanej sztuczną inteligencją. CEO Josh Miller przyznał, że Arc, mimo entuzjastycznych recenzji, nie zdołał przyciągnąć masowego odbiorcy z powodu zbyt skomplikowanego interfejsu i wysokiego progu wejścia.

Statystyki użytkowania Arc okazały się miażdżące dla ambicji firmy. Tylko 5,52 procent aktywnych użytkowników korzystało regularnie z więcej niż jednej przestrzeni roboczej, zaledwie 4,17 procent używało funkcji Live Folders, a Calendar Preview on Hover – jedna z ulubionych funkcji twórców – była używana przez śmiesznie małe 0,4 procent użytkowników. “Wszystko widzieliśmy w danych. Po prostu nie chcieliśmy tego przyznać.” – przyznał szczerze Miller.

 

 

Arc zadebiutował w 2022 roku jako “system operacyjny dla internetu” z pionowym układem zakładek, inteligentnym zarządzaniem przestrzeniami roboczymi i możliwością modyfikowania wyglądu stron. Przeglądarka zyskała uznanie w środowisku technologicznym, ale dla większości użytkowników okazała się “po prostu zbyt inna, ze zbyt wieloma nowymi rzeczami do nauczenia się”.

Dia ma rozwiązywać te kwestie przez zautomatyzowanie czynności przy użyciu sztucznej inteligencji. Nowa przeglądarka będzie w stanie umieszczać towary w koszyku sklepu Amazon na podstawie listy przesłanej e-mailem czy przekazywać spersonalizowane informacje do zespołu. Firma obiecuje też “drugi kursor”, który będzie przeglądać sieć automatycznie w tle, wykonując zadania na podstawie instrukcji użytkownika. Dokładna data premiery nowej przeglądarki nie została jeszcze ogłoszona.