Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Artyzm w biznesie – 7 Festiwal Komunikacji Interaktywnej Filmteractive pod hasłem Brands of the Future w Warszawie, a kilka dni później w Łodzi już za nami.

W Warszawie, a kilka dni później w Łodzi odbył się 7 Festiwal Komunikacji Interaktywnej Filmteractive pod hasłem Brands of the Future (Marki przyszłości). Było to spotkanie przedstawicieli firm mediowych, w czasie którego dyskutowano na temat przyszłości budowania relacji dostawców produktów i usług z konsumentami. Zastanawiano się także nad ewolucją trendów dotyczących tworzenia treści, przede wszystkim wideo.

 

„Celem wydarzenia jest między innymi wspieranie inicjatyw łączących działalność artystyczną i kulturalną z przedsiębiorczością – powiedział IT Resellerowi Olgierd Cygan, pomysłodawca Festiwalu, lider Deloitte Digital w Europie Środkowej. – Bardzo się cieszę, że w tym roku po raz siódmy w Łodzi (i pierwszy raz w Warszawie) odbył się Festiwal Filmteractive. To młoda dziedzina, a więc ogromną rolę odgrywa w niej innowacyjność. Stąd ogromna rola startupów, które w ramach targów Filmteractive Market zaprezentowały nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz treści.”

 

Jedną z takich firm jest istniejąca od czterech lat Quantum Lab. Obecnie zespół liczy 11 osób i skupia inżynierów zajmujących się sztuczną inteligencją, psychologów i programistów. Pracują oni nad badaniem doświadczeń klientów.

 

„Stworzyliśmy produkt, który pozwala podnieść jakość obsługi klientów – wyjaśnia Maciej Działowski, Account Manager w Quantum Lab. – Dużym zainteresowaniem cieszy się narzędzie Quantum Insight, które bada reakcje widza na treści wideo (na przykład reklama lub trailer filmu) w czasie rzeczywistym, zanim te emocje opadną.”

 

Produkty Quantum Lab wyróżniają się tym, że badają reakcje, a nie deklaracje. Osoby zapytane o to, co sądzą o danej usłudze lub reklamie, często sugerują się bowiem opiniami innych ludzi, nie chcąc zawieść badacza negatywną odpowiedzią lub po prostu wolą nie tłumaczyć się ze swoich preferencji, przez co decydują się na stwierdzenie, które jest tylko częściowo zgodne z prawdą. Quantum Insight pozwala wyeliminować ten wadliwy element i zyskać realny obraz sytuacji, podkreślają szefowie Quantum Lab.

 

Mieczysław T. Starkowski