Aruba Cloud została strategicznym partnerem polskiej platformy KanBo, oferującej systemy wspierające procesy decyzyjne w organizacji.

Aruba Cloud, europejski dostawca rozwiązań chmurowych został strategicznym partnerem polskiej platformy KanBo, oferującej systemy wspierające procesy decyzyjne w organizacji. Współpraca będzie dotyczyć dostarczenia przez Aruba cloud usług backupu dla klientów Entreprise KanBo.

 

Aruba Cloud specjalizująca się w rozwiązaniach chmurowych, nawiązała współpracę z KanBo, platformą oferującą system organizacji pracy w przedsiębiorstwie. Aplikacja KanBo wykorzystuje potencjał pracowników do uzyskania wyznaczonych celów organizacji. Produkt znalazł już zastosowanie w firmach z kilkunastu krajów świata (m.in. w Swisscom, Strabag czy LSI z USA). Aplikacja KanBo może być instalowana na kilka sposobów, również przy wykorzystaniu infrastruktury klienta w modelu on-premise, także jako usługa chmurowa, w tym również w modelu hybrydowym. Rozwiązanie poprzez wykorzystywane zasoby informatyczne, hardware oraz gromadzenie wcześniej zebranych informacji organizuje pracę w istniejącym środowisku. Porozumienie będzie dotyczyło dostarczenia przez Aruba Cloud usługi backupu dla klientów Entreprise KanBo.

 

„Aruba Cloud jest dla nas naturalnym wyborem w zakresie usług backupu. Firma od samego początku stawia na lokalizacje DC w jak największej ilości krajów UE, z pełną możliwością wyboru lokalizacji swojej chmury czy wachlarza usług backup.” – powiedział Arkadiusz Gos, szef polskiego oddziału KanBo – „Wysokie zaangażowanie Aruba Cloud w bezpieczeństwo danych świadczy o proaktywnym podejściu firmy do wysokiego poziomu obsługi klienta oraz o mocnym zapleczu technologicznym. To wszystko zdecydowało o wyborze Aruba Cloud jako naszego strategicznego partnera”.

 

Bezpieczeństwo jest jednym z głównych filarów, na których oparty jest rozwój rozwiązania proponowanego przez firmę Aruba Cloud oraz platformę KanBo. Świadomość tego jak ważne dla organizacji jest sprawne działanie, dostęp do zgromadzonej wiedzy i zabezpieczenie przed niepożądanymi sytuacjami, pozwala na dopasowanie rozwiązania do wymagań klienta. Jednym
z elementów zapewniających ciągłość działania jest backup danych, a informacje wprowadzane przez użytkowników KanBo w trakcie codziennej pracy zapisywane są na wydzielonych bazach SQL, natomiast dokumenty umieszczane są we wskazanych repozytoriach – najczęściej są to biblioteki SharePoint.

 

Każdy użytkownik platformy KanBo otrzyma możliwość dokupienia komplementarnej usługi dla swojego konta. Dzięki temu, możliwe będzie wybranie lokalizacji usług backupu a następnie dokonanie pełnej synchronizacji środowiska produktowego kopii zapasowej. Oferta będzie dostępna od marca 2018 dla wszystkich klientów globalnych KanBo.

 

 „Cieszymy się z rozpoczęcia ścisłej współpracy z KanBo. Uważam, że polskie aplikacje mogą spokojnie walczyć na arenie międzynarodowej. KanBo jest tego doskonałym przykładem. Mam nadzieję, że Aruba Cloud przyczyni się do szybszego rozwoju biznesowego naszego nowego partnera.” – mówi Marcin Zmaczyński, dyrektor CEE Aruba Cloud.