Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ASBIS publikuje przychody za listopad i jest spokojny o realizację prognozy

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), według wstępnych danych szacunkowych wypracował w listopadzie 2022 roku skonsolidowane przychody na poziomie ok. 275 mln USD, wobec 306 mln USD w listopadzie 2021 r., co oznacza spadek tylko o około 10%.  

 

„Przychody w listopadzie są zgodne z naszymi oczekiwaniami i potwierdzają, że ASBIS zrealizuje podwyższoną prognozę na 2022 rok, zarówno na poziomie przychodów, jak i zysków. Zdecydowanym liderem sprzedaży w listopadzie był Kazachstan, zaraz za nim Słowacja oraz Ukraina, która po trudnym październiku wraca na podium. Bardzo dobrze radzi sobie też Polska, która zanotowała wzrost sprzedaży na poziomie kilkudziesięciu procent względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Mamy ambitny plan sprzedaży na grudzień, a my jesteśmy gotowi zrealizować wszystkie zamówienia naszych klientów” – powiedział Costas Tziamalis, wiceprezes Grupy ASBIS.

 

„W listopadzie najlepiej sprzedającą się kategorią produktów były smartfony oraz akcesoria” – dodał Costas Tziamalis.

 

Lenovo Top Partners Award’22: „Bardzo cenimy sobie współpracę z Lenovo” – powiedział Przemysław Ladra, X-kom