Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ASBIS rozszerza umowę o współpracy z globalną, luksusową marką audio Bang & Olufsen

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży rozszerzył umowę o współpracy z globalną, luksusową marką audio Bang & Olufsen.

Umowa o współpracy z Bang & Olufsen została podpisana w 2020 r. i objęła Europę Środkowo-Wschodnią oraz kraje Wspólnoty Niepodległych Państw, z wyłączeniem Rosji. W październiku 2023 r. umowa została rozszerzona o region Afryki i objęła 15 krajów, w tym m.in.: Kenię, Tanzanię, Zimbabwe, Wybrzeże Kości Słoniowej, Mauritius, Nigerię i RPA.

W ramach rozszerzonej współpracy ASBIS otworzył niedawno dwa kolejne salony z produktami Bang & Olufsen pod marką TM PrestigioPlaza. Pierwszy zlokalizowany jest w Limassol na Cyprze, drugi w Azji Centralnej, w największym mieście Kazachstanu – Ałmaty, oba w bardzo prestiżowych lokalizacjach.

Obecnie ASBIS zarządza trzema salonami oferującymi produkty Bang & Olufsen i zamierza dalej rozwijać tę sieć w Afryce i wprowadzać ją na rynki regionu Kaukazu.

Pierwszy z dwóch nowych salonów Bang & Olufsen został otwarty w luksusowym Hotelu City of Dreams Mediterranean w Limassol na Cyprze, w którym znajduje się też kasyno, wysokiej klasy restauracje oraz sklepy luksusowych marek, jak m.in.: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Cartier, Hublot czy Breitling. W salonie znajdują się strefy demonstracyjne z domowymi systemami audio ze zintegrowanymi telewizorami, rozwiązania do obsługi wielu pomieszczeń jednocześnie oraz strefy z przenośnymi głośnikami i słuchawkami. Salon ten jest jedynym miejscem na Cyprze, w którym dostępne są limitowane kolekcje Bang & Olufsen, takie jak The Ferrari Collection, która została wprowadzona na rynek w 2023 roku.

Drugi nowo otwarty salon i showroom Bang & Olufsen powstał w Kazachstanie i znajduje się w Esentai Mall w mieście Ałmaty, które liczy około 2 mln mieszkańców. Do 1997 roku Ałmaty było stolicą Kazachstanu, obecnie stanowi ono główny ośrodek przemysłowy, kulturalny i naukowy kraju: znajduje się w nim Akademia Nauk oraz liczne uczelnie. Esentai Mall, w którym został otwarty nowy showroom Bang & Olufsen, to jedyne luksusowe centrum handlowe w Azji Środkowej, które oferuje wyjątkową atmosferę zakupów i rozrywki. W Esentai Mall znajdują się salony luksusowych marek, takich jak m.in.: Louis Vuitton, Prada, Dior, Moncler oraz trzypoziomowy sklep Saks Fifth Avenue i galeria biżuterii.

Z okazji otwarcia showroomu Bang & Olufsen w Ałmaty ASBIS przygotował szereg kulturalnych atrakcji, m.in. specjalny spektakl we współpracy z Państwowym Muzeum Sztuki im. A. Kastejewa w Kazachstanie oraz interaktywną wystawę, na której odwiedzający centrum handlowe będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć dźwięk sztuki.

 

„Marka Bang & Olufsen była pierwszą ekskluzywną marką z segmentu Hi-Fi, z którą rozpoczęliśmy współpracę, dlatego bardzo jesteśmy wdzięczni za zaufanie, Jestem przekonany, że doskonałe produkty Bang & Olufsen w połączeniu z naszym szerokim pokryciem geograficznym, ponad 30-letnim doświadczeniem rynkowym z zakresu dystrybucji oraz zaangażowaniem i determinacją w promowaniu tej marki na naszych rynkach, są kluczem do naszego wspólnego sukcesu” – podkreślił Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.

 

AMD powiększyło portfolio produktów z trzeciej generacji układów EPYC