ASBIS rozszerza umowę o współpracy z globalną, luksusową marką audio Bang & Olufsen

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży rozszerzył umowę o współpracy z globalną, luksusową marką audio Bang & Olufsen.

Umowa o współpracy z Bang & Olufsen została podpisana w 2020 r. i objęła Europę Środkowo-Wschodnią oraz kraje Wspólnoty Niepodległych Państw, z wyłączeniem Rosji. W październiku 2023 r. umowa została rozszerzona o region Afryki i objęła 15 krajów, w tym m.in.: Kenię, Tanzanię, Zimbabwe, Wybrzeże Kości Słoniowej, Mauritius, Nigerię i RPA.

W ramach rozszerzonej współpracy ASBIS otworzył niedawno dwa kolejne salony z produktami Bang & Olufsen pod marką TM PrestigioPlaza. Pierwszy zlokalizowany jest w Limassol na Cyprze, drugi w Azji Centralnej, w największym mieście Kazachstanu – Ałmaty, oba w bardzo prestiżowych lokalizacjach.

Obecnie ASBIS zarządza trzema salonami oferującymi produkty Bang & Olufsen i zamierza dalej rozwijać tę sieć w Afryce i wprowadzać ją na rynki regionu Kaukazu.

Pierwszy z dwóch nowych salonów Bang & Olufsen został otwarty w luksusowym Hotelu City of Dreams Mediterranean w Limassol na Cyprze, w którym znajduje się też kasyno, wysokiej klasy restauracje oraz sklepy luksusowych marek, jak m.in.: Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Cartier, Hublot czy Breitling. W salonie znajdują się strefy demonstracyjne z domowymi systemami audio ze zintegrowanymi telewizorami, rozwiązania do obsługi wielu pomieszczeń jednocześnie oraz strefy z przenośnymi głośnikami i słuchawkami. Salon ten jest jedynym miejscem na Cyprze, w którym dostępne są limitowane kolekcje Bang & Olufsen, takie jak The Ferrari Collection, która została wprowadzona na rynek w 2023 roku.

Drugi nowo otwarty salon i showroom Bang & Olufsen powstał w Kazachstanie i znajduje się w Esentai Mall w mieście Ałmaty, które liczy około 2 mln mieszkańców. Do 1997 roku Ałmaty było stolicą Kazachstanu, obecnie stanowi ono główny ośrodek przemysłowy, kulturalny i naukowy kraju: znajduje się w nim Akademia Nauk oraz liczne uczelnie. Esentai Mall, w którym został otwarty nowy showroom Bang & Olufsen, to jedyne luksusowe centrum handlowe w Azji Środkowej, które oferuje wyjątkową atmosferę zakupów i rozrywki. W Esentai Mall znajdują się salony luksusowych marek, takich jak m.in.: Louis Vuitton, Prada, Dior, Moncler oraz trzypoziomowy sklep Saks Fifth Avenue i galeria biżuterii.

Z okazji otwarcia showroomu Bang & Olufsen w Ałmaty ASBIS przygotował szereg kulturalnych atrakcji, m.in. specjalny spektakl we współpracy z Państwowym Muzeum Sztuki im. A. Kastejewa w Kazachstanie oraz interaktywną wystawę, na której odwiedzający centrum handlowe będą mogli nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć dźwięk sztuki.

 

„Marka Bang & Olufsen była pierwszą ekskluzywną marką z segmentu Hi-Fi, z którą rozpoczęliśmy współpracę, dlatego bardzo jesteśmy wdzięczni za zaufanie, Jestem przekonany, że doskonałe produkty Bang & Olufsen w połączeniu z naszym szerokim pokryciem geograficznym, ponad 30-letnim doświadczeniem rynkowym z zakresu dystrybucji oraz zaangażowaniem i determinacją w promowaniu tej marki na naszych rynkach, są kluczem do naszego wspólnego sukcesu” – podkreślił Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.

 

AMD powiększyło portfolio produktów z trzeciej generacji układów EPYC