Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Asbis wypracował 30% wzrost przychodów za październik w porównaniu z ubiegłym rokiem

Ze wstępnych, szacunkowych danych zaprezentowanych przez Asbis wynika, że dystrybutor w październiku odnotował przychody na poziomie 261 mln dolarów, w porównaniu z 200 mln dolarów w październiku ubiegłego roku. Oznacza to wzrost o 30%.

Firma poinformowała, że krajami, w których grupa odnotowała najwyższą sprzedaż, pozostają Kazachstan, Słowacja, Zjednoczone Emiratu Arabskie oraz Ukraina. Z kolei w Polsce Asbis może się pochwalić 50-proc. wzrostem sprzedaży za październik.

Tegoroczny październik był bardzo mocny, był najlepszym październikiem pod względem przychodów w naszej długiej historii. Wypracowaliśmy 30-proc. wzrost przychodów rok do roku, co daje nam dużo satysfakcji. Tak jak mówiliśmy, jesteśmy w ostatnim, najbardziej intensywnym i najbardziej dochodowym dla naszej branży kwartale roku, dlatego wszystkie nasze wysiłki skupiają się na realizacji zamówień klientów, a tym samym realizacji oczekiwanych przez inwestorów wyników – powiedział Serhei Kostevitch, CEO Grupy ASBIS.

Duży wpływ na wyniki miało wprowadzenie do sprzedaży nowych modeli urządzeń Apple. Według informacji przekazanych przez spółkę, produkty tej marki były najlepej sprzedającymi się w październiku. Asbis najwyższe przychody w październiku odnotował ze sprzedaży laptopów (głównie MacBooków) oraz procesórów.

Asbis to notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych dystrybutor, deweloper i dostawca produktów i usług ICT oraz IoT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Grupa zajmuje się m.in. dystrybucją sprzętu i oprogramowania komputerowego dla biur i centrów danych, a także produkcją urządzeń i rozwiązań z zakresu IT. Do spółki należą m.in. marki Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, rozwiązania dla biznesu i edukacji), Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych), a takze platforma IoT Perenio, która umożliwia stworzenie inteligentnego biura i domu.