Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Asseco Poland wprowadza AUMS Biling & CIS 4.0. (system do rozliczeń i obsługi klientów), który jest kontynuacją dotychczasowej linii produktowej 3.0, sztandarowego produktu firmy.

Zmiany zachodzące na rynku energii wymagają znacznego rozwoju i przebudowy systemów IT. Dlatego też Asseco Poland wprowadza AUMS Biling & CIS 4.0. (system do rozliczeń i obsługi klientów), który jest kontynuacją dotychczasowej linii produktowej 3.0, sztandarowego produktu firmy i jego dostosowaniem do wyzwań stojących przed polskim rynkiem energii. Rozwiązanie będzie udostępnione dla wszystkich dotychczasowych klientów, w ramach oraz na warunkach, obecnie posiadanych umów licencyjnych.

 

Przed branżą energetyczną stoi wiele wyzwań związanych z trendem 3D, czyli decentralizacją, dekarbonizacją i digitalizacją. Zjawiska te mają charakter globalny. W Polsce naglące staje się także wsparcie procesów konsolidacyjnych w istniejących grupach energetycznych. Dodatkowo szereg zmian prawnych związanych m.in. z Rynkiem Mocy, OZE, zmianami na Rynku Bilansującym oraz przede wszystkim z powołaniem OIRE wraz z Centralnym System Informacji o Rynku Energii powoduje, że systemy obsługi klienta czeka dynamiczny i skomplikowany rozwój. AUMS Biling & CIS w wersji 4.0 powstał jako odpowiedź na zmieniające się wymagania rynku, w wyniku inwestycji wspieranych także projektem współfinansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, oraz we współpracy z gronem krajowych i zagranicznych ekspertów.

 

AUMS Biling & CIS 4.0 to jeden z najnowocześniejszych systemów obsługi klienta, w którym dokonano istotnych zmian związanych z technologią, a także automatyzacją procesów biznesowych. Wprowadzono optymalizacje w zarządzaniu pracą w systemie, standaryzacje wymiany danych oraz szereg nowych funkcjonalności. System jest całkowicie otwarty oraz daje nieograniczone możliwości samodzielnego rozwoju przez przedsiębiorstwo energetyczne i we współpracy z partnerami zewnętrznymi (brak vendor-locking). Zastosowane technologie umożliwiają wykorzystanie baz danych opartych na OpenSource, a dodatkowo wdrożone narzędzia oraz przyjęta strategia wielochmurowa (multicloud) i hybrydowa (hybrid cloud) umożliwia przeniesienia systemu do dowolnej chmury wybranego dostawcy.

 

Jako wieloletni partner sektora energetycznego zdajemy sobie sprawę, że obecnie kluczowe jest szerokie otwarcie systemów i pozbawienie ich cech vendor-lockingu (uzależnienia od dostawcy). Jest to jedyna droga do szybkiego oraz elastycznego reagowania na zmiany zachodzące na rynku energii. Z drugiej strony taką samą elastyczność chcemy zapewnić naszym klientom w doborze szeroko pojmowanej infrastruktury, w tym chmurowej, czy też baz danych. Takie podejście gwarantuje, że nasi klienci udźwigną nadchodzące zmiany – podkreśla Tomasz Bendlewski, Dyrektor Pionu Energetyki i Gazownictwa, Asseco Poland.

 

AUMS Biling & CIS 4.0 oferuje również szereg nowych funkcjonalności, które przede wszystkim związane są z możliwością rozbudowy oferty, w tym o produkty czy usługi konwergentne. Wprowadzony został również nowy model danych oparty o konto rozliczeniowe, na którym rejestrowane są dane wielu stron umowy – nabywców i odbiorców. W standardzie oferowane są mechanizmy, pozwalające dokonywać rozliczeń pojedynczych urządzeń odbiorcy w ramach Internetu Rzeczy (OiT).

 

Rozbudowa funkcjonalna i cyfryzacja usług była kolejnym ważnym celem wprowadzanych zmian. Umożliwia naszym Klientom obniżenie kosztów obsługi ich odbiorców, chociażby m.in. poprzez automatyzację procesów czy optymalizację pracy. Z prowadzonych szacunków, analiz i opinii ekspertów wynika, że koszty te mogą zmaleć o 30%. Jeżeli dołożymy do tego podobnie szacowane zwiększenie przychodów na poziomie 20%, m.in. z tytułu rozbudowy w systemie możliwości sprzedaży wielu produktów i tworzenia ofert konwergentnych, to stosowanie naszych rozwiązań jest także uzasadnione ekonomicznie – dodaje Tomasz Bendlewski.

 

Grupa Asseco rozlicza w swoich systemach łącznie ponad czterdzieści milionów punktów poboru energii elektrycznej i gazu na świecie. W samej Polsce ponad 60% rachunków za energię jest generowanych w oparciu o AUMS Biling & CIS. Wśród krajowych firm, które wybrały system bilingowy AUMS są koncerny energetyczne: ENEA, ENERGA, TAURON, PGE, PGNIG OD oraz wiodące firmy telekomunikacyjne ORANGE i POLKOMTEL.

 

 

https://itreseller.pl/itrnewmicrosoft-podal-wyniki-finansowe-za-q1-2021-firma-osiagnela-imponujacy-wynik-417-miliarda-dolarow-przychodu-wzrost-w-tym-kwartale-napedzany-byl-w-znacznym-stopniu-przez-jeden-dzial/