Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Asseco wprowadza nowy Portal Klienta dla firm użyteczności publicznej wspierany przez technologię chmury IBM i Red Hat.

Asseco Poland przy wsparciu partnera technologicznego IBM stworzyło nową platformę pod nazwą AUMS Portal Klienta. To rozwiązanie nowej generacji w zakresie obsługi klienta, przeznaczone m.in. dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej, które chcą umożliwić lub usprawnić cyfrową komunikację, dystrybucję faktur oraz informacji związanych z rozliczeniem swoich klientów.

 

System obsługuje prostą i intuicyjną interakcję sprzedawca-klient, integrując wszystkie oferowane usługi na jednej platformie internetowej. Zapewnia szybkie wdrożenie i wysoki poziom dostępności dzięki wykorzystaniu technologii chmurowej IBM oraz Red Hat. Niezależnie od używanego urządzenia (komputer, tablet, telefon komórkowy) rozwiązanie oferuje kompleksowy wgląd w dane dotyczące usług i produktów udostępnianych poszczególnym klientom. Ponadto, dzięki nowoczesnej architekturze systemu opartej na mikroserwisach i podejściu bazującym na API, AUMS Portal Klienta może być doskonałą podstawą do stworzenia cyfrowej platformy celem rozbudowy swojej oferty o nowe produkty i usługi.

 

Na skutek szerokiej transformacji cyfrowej wielu branż, konsumenci oczekują dzisiaj zmian również w zakresie korzystania z usług użyteczności publicznej. Pandemia jeszcze bardziej pogłębiła tę sytuację, a biura contact center stanęły w obliczu zwiększonej liczby połączeń i gwałtownie wydłużonego czasu konsultacji (z 3-6 minut do ponad 10), co oznacza znacznie wyższe koszty obsługi klienta.

 

W odpowiedzi na zapotrzebowanie firm w zakresie automatyzacji operacji, stworzony przez IBM i Asseco portal AUMS Portal Klienta udostępniany jest z wykorzystaniem Red Hat OpenShift na IBM Cloud. Dzięki temu, portal czerpie ze skalowalności i bezpieczeństwa najbardziej otwartej oraz pewnej chmury publicznej dla biznesu IBM Cloud.

 

„Asseco AUMS Portal Klienta pozwala firmom energetycznym czy przedsiębiorstwom użyteczności publicznej na realizację strategii omnikanałowej i oferowanie ich klientom produktów oraz usług poprzez różne kanały kontaktu. Ponadto włącza użytkowników w proces obsługi, a dzięki temu wprowadza optymalizację i automatyzację wielu innych obszarów. To wszystko finalnie przekłada się na większą efektywność działania całego przedsiębiorstwa” – mówi Tomasz Bendlewski, Dyrektor Pionu Energetyki i Gazownictwa, Asseco Poland.

 

Platforma Asseco AUMS Portal Klienta jest skierowana do firm zajmujących się dostawami gazu, energii elektrycznej, wody oraz usług komunalnych. Rozwiązanie jest dostępne w modelu Software as a Service (SaaS) bezpośrednio z chmury. Z punktu widzenia zamawiającego to duża zmiana, przede wszystkim ze względu na obniżenie początkowych kosztów inwestycyjnych na infrastrukturę informatyczną oraz jej utrzymanie.

 

Większe przedsiębiorstwa użyteczności publicznej mogą również wdrożyć system Asseco w chmurze prywatnej korzystając z rozwiązania IBM Cloud Satellite, dzięki któremu usługi chmury hybrydowej są dostępne w dowolnym miejscu i środowisku.

 

„Przedsiębiorstwa chcące dokonać transformacji cyfrowej za pomocą chmury, potrzebują również zapewnić ochronę danych swoich klientów zgodnie z przepisami dotyczącymi wymogów suwerenności danych. IBM Cloud Satellite rewolucjonizuje sposób dostarczania usług chmurowych i umożliwia firmom czerpanie korzyści z chmury hybrydowej w sposób bezpieczny i z dowolnej lokalizacji” – mówi Piotr Pietrzak, Dyrektor ds. Technicznych, IBM Polska.

 

 

https://itreseller.pl/it-reseller-nr-339-2021/