Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Asseco wygrało kontrakt na cyfryzacja placówek MEDI-system, wdroży system AMMS w Data Center MEDI-system w Paryżu.

Asseco rozpoczęło współpracę ze spółką MEDI-system, która jest częścią międzynarodowej grupy ORPEA posiadającej sieć ponad 700 placówek w 10 krajach Europy. Kontrakt obejmuje zakup, dostawę i wdrożenie systemu Asseco Medical Management Solutions. Zostanie on zainstalowany w Data Center MEDI-system w Paryżu, a korzystać z niego będą wszystkie placówki sieci w Polsce. Wartość projektu to ok. 1 mln zł brutto.

 

Głównym celem wdrożenia systemu Asseco Medical Management Solutions (AMMS) jest cyfryzacja placówek MEDI-system w ramach realizacji świadczeń zdrowotnych, zakontraktowanych
z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). AMMS umożliwi ograniczenie papierowego obiegu dokumentów, podniesienie poziomu obsługi pacjentów, a także usprawnieni pracę personelu medycznego poszczególnych placówek. Wdrożenie AMMS zapewni obsługę części medycznej oraz administracyjnej w poszczególnych lokalizacjach MEDI-system. Rozwiązanie zostanie zintegrowane z istniejącymi systemami: LIS, ERP oraz HR. Dodatkowo Asseco będzie odpowiedzialne za przeprowadzenie szkoleń e-learningowych dla użytkowników oraz objęcie oprogramowania aplikacyjnego gwarancyjnym nadzorem autorskim przez okres 60 miesięcy. Instalacja systemu odbędzie się w Data Center MEDI-system w Paryżu.

 

Asseco jest w Polsce liderem w wśród dostawców oprogramowani dla sektora ochrony zdrowia, ale naszą ambicją jest wyjście także na zagraniczne rynki. W tym kontekście projekt realizowany dla tak znaczącego podmiotu, jakim jest francuska Grupa ORPEA będzie dla nas ważną referencją. Mam nadzieję, że nasza współpraca przełoży się na usprawnienie działania placówek MEDI-system, a także zwiększy komfort pacjentów oraz pracy personelu powiedział Krzysztof Groyecki, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland.

 

AMMS to kompleksowe rozwiązanie informatyczne dedykowane dużym oraz średnim szpitalom, klinikom, centrom medycznym, przychodniom i ambulatoriom. Zapewnia obsługę części medycznej (HIS) oraz administracyjnej (ERP) placówki. Zastosowano w nim szereg udogodnień związanych z identyfikacją pacjenta, tj. rejestrację skierowań na podstawie dwuwymiarowych kodów kreskowych czy odczyt danych rejestrowanej osoby z dokumentów tożsamości. Umożliwia również drukowanie i odczyt skierowań w postaci zakodowanej. Przekazywanie tego typu dokumentów pomiędzy różnymi jednostkami w formie elektronicznej skraca czas rejestracji i przyjęcia pacjenta oraz eliminuje błędy wynikające z niepoprawnego odczytu pisma odręcznego.