ATMAN stawia na kanał partnerski, aby skuteczniej docierać do klientów – Lider polskiego rynku data center i operator telekomunikacyjny startuje z nowym Programem Partnerskim.
Lider polskiego rynku data center i operator telekomunikacyjny wprowadził Program Partnerski. Jest on adresowany nie tylko do firm sprzedających produkty lub świadczących usługi z obszaru IT, ale także szkoleniowych i doradczych. Atman liczy na to, że rozbudowa sieci partnerskiej zwiększy wolumen świadczonych usług.
Rynek data center już od kilku lat rośnie w dwucyfrowym tempie, a w Polsce rozwija się szybciej niż w Europie Zachodniej. Firma PMR Research szacowała w ubiegłym roku jego wartość na blisko 1,5 mld złotych.
– Mamy do czynienia z kilkoma zjawiskami, które pozytywnie wpływają na rynek: to szybki rozwój usług finansowych, sektora e-commerce, postępująca digitalizacja sektora publicznego i prywatnego czy coraz większe zapotrzebowanie na transmisję wideo. Korzystnie na rozwój rynku wpływa także stopniowa popularyzacja chmury obliczeniowej – zwraca uwagę Piotr Zdrowowicz z Atman.
Zważywszy na wysoki potencjał rynku, spółka stworzyła Program Partnerski, który ma pomóc w dotarciu do klientów, a co za tym idzie zwiększeniu sprzedaży.
Dla kogo
Program Partnerski Atmana przeznaczony jest przede wszystkim dla firm, które sprzedają produkty IT (software, hardware), świadczą usługi informatyczne, prowadzą wdrożenia systemów, tworzą autorskie rozwiązania lub zajmują się integracją systemów IT. Do programu mogą także dołączyć firmy świadczące usługi konsultingowe czy prowadzące szkolenia z szeroko pojętego obszaru IT.
Ale to nie wszystko. Atman zaprasza do programu również te firmy, których zasadnicza działalność biznesowa nie jest związana z informatyką, ale które mają znaczący wpływ na zakup technologii informatycznych przez inne przedsiębiorstwa.
Dzięki współpracy z Atmanem partnerzy otrzymają możliwość sprzedaży usług data center, takich jak kolokacja, serwery dedykowane, chmura obliczeniowa czy Storage as a Service, a także usług telekomunikacyjnych, m.in. dostępu do Internetu i transmisji danych.
Wiedza i wparcie
Atman zapewnia firmom partnerskim włączenie do swojej oferty szerokiej gamy wysokiej jakości usług bazujących na jednym z najnowocześniejszych centrów danych w Polsce, gwarantując przy tym wsparcie doświadczonego zespołu inżynierów i specjalistów IT.
– W sytuacji, gdy wdrożenia nowych produktów, usług i systemów IT stają się coraz bardziej skomplikowane, a na rynku brakuje rąk do pracy, dostęp do doświadczonych specjalistów jest na wagę złota. W ramach naszego programu partnerzy otrzymują dostęp do wiedzy i wieloletniego doświadczenia naszych specjalistów. Dzięki ich wsparciu mogą skupić się na budowaniu trwałych, biznesowych relacji ze swoimi klientami, podczas gdy my czuwamy nad bezpieczeństwem infrastruktury IT – dodaje Piotr Zdrowowicz z Atman.
Program Partnerski Atmana przewiduje wsparcie merytoryczne i handlowe podczas sprzedaży oraz pomoc przy pozyskiwaniu nowych klientów, a także udział w bezpłatnych szkoleniach produktowych i wparcie marketingowe.
Przystąpienie do programu jest bezpłatne. Do wyboru są dwa modele rozliczeń: abonamentowy, w którym wynagrodzenie jest wypłacane miesięcznie oraz agencyjny, w którym jest ono wypłacane jednorazowo.