Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Atos wprowadza na rynek rozwiązanie Engaged Employee Experience, aby wspierać firmy w zmierzeniu się z nowym, popandemicznym systemem pracy.

Atos wprowadza na rynek unikalne rozwiązanie Engaged Employee Experience, które wzmacnia pozycję firmy jako lidera wspierającego proces tworzenia nowego, postpandemicznego systemu pracy. Specjalistyczna wiedza firmy w zakresie cyfrowych usług w miejscu pracy pozwoliła opracować rozwiązanie Engaged Employee Experience, które obejmuje: najnowocześniejsze narzędzia i technologie, możliwości konsultingowe, partnerstwa z wiodącymi ekspertami w tym obszarze – wszystkie elementy są zgodne z wyznaczonymi celami Atos w zakresie dekarbonizacji. Obecnie jest to najbardziej kompleksowy międzysektorowy zestaw usług na rynku i jedyny, który łączy tradycyjne rozwiązania Digital Workplace z usługami Employee Experience.

 

Według firmy badawczej Forrester „liderzy poziomu C wiedzą, że muszą po zakończeniu pandemii przyjąć dla swojej organizacji model pracy zdalnej, z dowolnego miejsca. Aż 75% organizacji spodziewa się zmniejszenia powierzchni biurowej”. W tym kontekście rozwiązanie Engaged Employee Experience ma wspierać firmy na całym świecie w skutecznym zarządzaniu nowym środowiskiem pracy, które niesie ze sobą wyzwania, takie jak: rozproszone zasoby ludzkie, ewoluujące oczekiwania pracowników i ryzyko nasilenia chorób psychicznych, a także wyposażenie pracowników w odpowiednie narzędzia, wiedzę i możliwości dla pełnego zaangażowania i właściwego wykonywania obowiązków.

 

Rozwiązanie Engaged Employee Expierience łączy takie elementy jak:

  • Głos od pracowników — narzędzia do pomiaru, analizy i zarządzania doświadczeniami pracowników w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca, które mają na celu skuteczne słuchanie i wdrażanie inicjatyw pracowników;
  • Inteligentny system pracy – konsultingowa wiedza i narzędzia pomagające w tworzeniu oraz zarządzaniu nowymi inteligentnymi miejscami pracy, jak i hybrydowym modelem; zapewnia to nowe sposoby współpracy z resztą świata, dzięki angażującym technologiom;
  • „Podróż” pracownika — rozwiązania umożliwiające płynny przepływ nakładów pracy pracowników przez cały ich cykl kariery, poprzez integrację IT, HR i infrastruktury, dzięki czemu pracownicy mogą korzystać z wydajnego doświadczenia podobnego do konsumenckiego;
  • Dostępność — tworzenie miejsc pracy sprzyjających integracji poprzez wykorzystanie i zintegrowanie technologii wspomagających we wszystkich usługach i rozwiązaniach;
  • Ciągły proces uczenia się i adaptacji — w ramach holistycznego podejścia Atos oferuje wskazówki krok po kroku, mikro-naukę, grywalizację i wsparcie, aby zapewnić organizacjom i pracownikom umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu i zapobiegania podziałom cyfrowym w miejscu pracy;
  • Rozwój obywatelski – zapewnienie pracownikom narzędzi do przebudowy procesów i dostosowania ich do indywidualnych potrzeb, organizacje mogą zmniejszyć presję na zespoły IT i wzmocnić możliwości pracowników;
  • Zdrowie psychiczne — narzędzia i rozwiązania do analizy nastrojów w celu wsparcia zasobów ludzkich i zmniejszenia ryzyka związanego ze zdrowiem psychicznym;
  • Rozszerzone możliwości konsultingowe – Atos zapewni specjalistyczną wiedzę umożliwiającą łączenie ludzi i technologii, integrując myślenie projektowe z wyzwaniami kulturowymi poszczególnych organizacji, aby tworzyć odpowiednie rozwiązania zarówno dla klientów, jak i użytkowników końcowych.

 

„Pandemia COVID-19 zmusiła nas do polegania na nowych metodach komunikacji i nowych sposobach pracy, przyspieszając przejście, które od dawna przewidywaliśmy. Aby z powodzeniem wprowadzić nowy system pracy, musimy na nowo zdefiniować pracę zespołową, integrację oraz termin dostępności. Oznacza to większe niż kiedykolwiek wcześniej skupienie się na pracownikach” – powiedział Elie Girard, prezes Grupy Atos. „Teraz konieczna jest zmiana paradygmatu z koncentrowania się na „technologii LUB doświadczeniach pracownika” w kierunku „technologii ORAZ doświadczeniach pracownika” oraz „wydajności ORAZ doświadczeniach pracownika”. Rozwiązanie Engaged Employee Experienceto nasze podejście do nowego systemu pracy, która łączy ludzi, miejsca i rzeczy, aby wspierać naszych klientów w przekształcaniu ich organizacji”.

 

 

https://itreseller.pl/microsoft-surface-dla-biznesu/