Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

AT&T bada wyciek, w wyniku którego dane milionów klientów znalazły się w dark web

AT&T ogłosiło, że bada incydent sprzed dwóch tygodni, który doprowadził do opublikowania danych milionów klientów w tzw. ciemnej sieci, części Internetu, do której można uzyskać dostęp tylko za pomocą specjalnego oprogramowania.

Firma zresetowała kody dostępu 7,6 miliona obecnych użytkowników, którzy zostali dotknięci incydentem i powiedziała, że aktywnie kontaktuje się z tymi klientami. Podobnie jak z 65,4 milionami byłych posiadaczy kont, których dane również zostały naruszone.

„Na dzień dzisiejszy incydent ten nie miał istotnego wpływu na działalność AT&T” – napisała firma w komunikacie prasowym.

Wstępny przegląd AT&T wykazał, że dane, które wyciekły, pochodziły z około 2019 roku lub wcześniej i zawierały dane osobowe, takie jak imiona i nazwiska, adresy domowe, numery telefonów, daty urodzenia i numery ubezpieczenia społecznego. Zestaw danych nie zawiera osobistych informacji finansowych ani historii połączeń.

W lutym klienci AT&T doświadczyli wielogodzinnej awarii sieci komórkowej, która, jak wyjaśniła firma, wynikała z awarii systemu, a nie cyberataku.

Firma nie zidentyfikowała jeszcze źródła wycieku.