Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya i Alcatel-Lucent Enterprise ogłaszają strategiczne partnerstwo, aby przyspieszyć migrację klientów do chmury.

Firma Avaya (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy oraz Alcatel-Lucent Enterprise, czołowy międzynarodowy dostawca rozwiązań komunikacyjnych, sieciowych i chmurowych, ogłosiły dziś strategiczne partnerstwo, które przewiduje udostępnienie rozwiązań Avaya OneCloud CCaaS (Contact Center as a Service) globalnym klientom ALE, a rozwiązań sieciowych ALE klientom Avaya na całym świecie.

W ramach tego partnerstwa ALE będzie oferować swoim klientom rozwiązanie Avaya OneCloud™ CCaaS, które obejmuje zaawansowane funkcje sztucznej inteligencji (AI), identyfikacji tożsamości i zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa, zarządzania zaangażowaniem personelu (Workforce Engagement Management, WEM) oraz obsługi klienta. Avaya będzie oferować swoim klientom rozwiązania sieciowe Alcatel-Lucent Enterprise, które obejmują pełne spektrum korporacyjnych technologii przewodowych i bezprzewodowych z zaawansowaną platformą chmurową, wykorzystując najnowsze osiągnięcia w analityce IoT, cyfrowych przepływach pracy, bezpiecznej łączności mobilnej oraz automatyzacji sieci.

 

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z partnerstwa z firmą Avaya, dzięki któremu będziemy mogli dostarczać najlepsze na rynku usługi CCaaS naszym klientom oraz zwiększyć zasięg naszych rozwiązań Digital Age Networking” – powiedział Jack Chen, CEO, Alcatel-Lucent Enterprise. „Rozszerzalność i komponowalność (extensibility and composability) platformy Avaya OneCloud CCaaS pozwala nam współpracować z ekosystemem partnerów branżowych, aby wspólnie z Avaya budować głębsze i bardziej angażujące doświadczenia, jakich potrzebują nas klienci”.

 

„Cieszymy się, że dzięki temu partnerstwu będziemy mogli zaoferować naszą usługę OneCloud CCaaS globalnemu gronu ponad miliona klientów i 3000 partnerów ALE, jednocześnie poszerzając naszą ofertę o technologie sieciowe ALE” – powiedział Jim Chirico, prezes i CEO, Avaya. „Ogłoszone partnerstwo jest wysoce komplementarne i uważamy, że stwarza klientom Avaya i ALE możliwość szybszej migracji do chmury poprzez wdrożenie chmurowych technologii światowej klasy od dwóch liderów globalnego rynku komunikacyjnego”

 

Klienci biznesowi z całego świata będą mogli przeprowadzić transformację cyfrową i przejść do chmury, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia swoim klientom i większy komfort pracy wszystkim pracownikom.

 

„Przystąpienie Alcatel-Lucent Enterprise do ekosystemu Avaya OneCloud odzwierciedla rosnącą siłę chmurowej oferty Avaya, a także sukces strategii firmy, która zakłada dostarczanie wysoce modularnej architektury na użytek gospodarki doświadczeń (Experience Economy)” – powiedział Zeus Kerravala, założyciel i główny analityk w ZK Research. „ALE zyskuje dostęp do rosnącego ekosystemu Experience Builders firmy Avaya, a także szybko rosnącego grona firm, które potrzebują wsparcia na wszystkich poziomach strategii migracji do chmury. Z kolei rozwiązania Avaya zostaną wzbogacone o ofertę rozwiązań sieciowych ALE Digital Age Networking, w tym najlepszego w branży rozwiązania łączności IoT. Ta kombinacja kompleksowego zarządzania IoT oraz szerszej oferty korporacyjnych rozwiązań sieciowych ALE w połączeniu z platformą OneCloud zapewni klientom niezrównane możliwości tworzenia przyszłości pracy, łączenia wszystkich elementów przedsiębiorstwa i przedstawienia uniwersalnej oferty klientom, a w konsekwencji skutecznego konkurowania w gospodarce doświadczeń”.

 

Rozwiązania wirtualizacyjne on-premise od Lenovo.