Avaya inwestuje w Journey.Ai – dostawcę znakomitej technologii Zero Knowledge oraz Trusted Identity Platform – Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej.
Firma Avaya Holdings Corp. dokonała strategicznej inwestycji w spółkę Journey.Ai, Inc., która jest dostawcą Trusted Identity Platform – Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej, zapewniającej większe bezpieczeństwo i ochronę danych oraz lepszą obsługę użytkownika. Integracja Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej z usługami Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów i zawieranie transakcji z klientami w sposób prosty i bezpieczny.
Dzięki multimodalnym technologiom biometrycznym, takim jak uwierzytelnianie na podstawie twarzy i głosu, Journey może potwierdzić tożsamość użytkownika z dokładnością do 99,9999% w ciągu niespełna dwóch sekund. Korzystając z opatentowanej przez Journey sieci Zero KnowledgeTM Network, użytkownicy systemu Avaya OneCloud CCaaS mogą przy użyciu technologii cyfrowych żądać od swoich klientów takich informacji, jak dane umożliwiające identyfikację osób, płatności i podpisów elektronicznych. Opatentowana technika przekierowuje te informacje do systemu w celu ich weryfikacji i podjęcia na ich podstawie odpowiednich działań. Następnie rezultaty są wysyłane z powrotem do agentów contact center lub do konkretnych aplikacji, przy czym ujawniane są tylko niezbędne dane.
„Innowacje, które Journey oferuje w sieci Zero Knowledge, w połączeniu z głównymi komponentami systemu Avaya Contact Center umożliwiają polepszenie najważniejszych aspektów obsługi klienta oraz spełnienie wymagań dotyczących ochrony danych i bezpieczeństwa, jakie są stawiane contact centers”― powiedział David Austin, wiceprezes firmy Avaya ds. rozwoju przedsiębiorstwa. „Strategiczna inwestycja firmy Avaya w partnera z naszego ekosystemu pozwala nam rozszerzyć główne funkcje bezpieczeństwa, które oferujemy globalnym klientom oraz wprowadzić dodatkowe, najlepsze w branży innowacje na platformie Avaya OneCloud”.
„Avaya OneCloud Platform jest idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto chce skutecznie walczyć z naruszaniem bezpieczeństwa danych i kradzieżą tożsamości. Wykorzystuje i harmonizuje zaufaną tożsamość na wszystkich etapach cyklu obsługi klienta w wielu kanałach sprzedaży i na różnych urządzeniach. Dzięki temu klienci mają znacznie lepsze doświadczenia w kontaktach z firmą” ― powiedział Brett Shockley, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Journey. „Weryfikujemy klientów za pomocą elastycznych technologii biometrycznych, którymi zastąpiliśmy hasła, takie jak «ulubiony dodatek do pizzy» czy «maskotka z lat szkolnych». Możemy więc równocześnie zwalczać oszustwa i sprawić, że klienci obsługiwani przez contact centers będą mniej sfrustrowani”.
Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Została ona zamknięta w bieżącym miesiącu i prawdopodobnie nie będzie miała istotnego wpływu finansowego na bieżący kwartał.
https://itreseller.pl/niezalezny-raport-cloud-linux-i-diaway-procesory-amd-epyc-oferuja-lepsza-wydajnosc-efektywnosc-i-oplacalnosc/