Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Avaya inwestuje w Journey.Ai – dostawcę znakomitej technologii Zero Knowledge oraz Trusted Identity Platform – Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej.

Firma Avaya Holdings Corp. dokonała strategicznej inwestycji w spółkę Journey.Ai, Inc., która jest dostawcą Trusted Identity Platform – Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej, zapewniającej większe bezpieczeństwo i ochronę danych oraz lepszą obsługę użytkownika. Integracja Zaufanej Platformy Tożsamości Cyfrowej z usługami Avaya OneCloud™ CCaaS umożliwia przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów i zawieranie transakcji z klientami w sposób prosty i bezpieczny.

 

Dzięki multimodalnym technologiom biometrycznym, takim jak uwierzytelnianie na podstawie twarzy i głosu, Journey może potwierdzić tożsamość użytkownika z dokładnością do 99,9999% w ciągu niespełna dwóch sekund. Korzystając z opatentowanej przez Journey sieci Zero KnowledgeTM Network, użytkownicy systemu Avaya OneCloud CCaaS mogą przy użyciu technologii cyfrowych żądać od swoich klientów takich informacji, jak dane umożliwiające identyfikację osób, płatności i podpisów elektronicznych. Opatentowana technika przekierowuje te informacje do systemu w celu ich weryfikacji i podjęcia na ich podstawie odpowiednich działań. Następnie rezultaty są wysyłane z powrotem do agentów contact center lub do konkretnych aplikacji, przy czym ujawniane są tylko niezbędne dane.

 

„Innowacje, które Journey oferuje w sieci Zero Knowledge, w połączeniu z głównymi komponentami systemu Avaya Contact Center umożliwiają polepszenie najważniejszych aspektów obsługi klienta oraz spełnienie wymagań dotyczących ochrony danych i bezpieczeństwa, jakie są stawiane contact centers”― powiedział David Austin, wiceprezes firmy Avaya ds. rozwoju przedsiębiorstwa. „Strategiczna inwestycja firmy Avaya w partnera z naszego ekosystemu pozwala nam rozszerzyć główne funkcje bezpieczeństwa, które oferujemy globalnym klientom oraz wprowadzić dodatkowe, najlepsze w branży innowacje na platformie Avaya OneCloud”.

 

„Avaya OneCloud Platform jest idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto chce skutecznie walczyć z naruszaniem bezpieczeństwa danych i kradzieżą tożsamości. Wykorzystuje i harmonizuje zaufaną tożsamość na wszystkich etapach cyklu obsługi klienta w wielu kanałach sprzedaży i na różnych urządzeniach. Dzięki temu klienci mają znacznie lepsze doświadczenia w kontaktach z firmą” ― powiedział Brett Shockley, współzałożyciel i dyrektor generalny firmy Journey. „Weryfikujemy klientów za pomocą elastycznych technologii biometrycznych, którymi zastąpiliśmy hasła, takie jak «ulubiony dodatek do pizzy» czy «maskotka z lat szkolnych». Możemy więc równocześnie zwalczać oszustwa i sprawić, że klienci obsługiwani przez contact centers będą mniej sfrustrowani”.

 

Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Została ona zamknięta w bieżącym miesiącu i prawdopodobnie nie będzie miała istotnego wpływu finansowego na bieżący kwartał.

 

https://itreseller.pl/niezalezny-raport-cloud-linux-i-diaway-procesory-amd-epyc-oferuja-lepsza-wydajnosc-efektywnosc-i-oplacalnosc/