Avaya poszerza ofertę Avaya Desktop Experience – Nowa oferta zestawów słuchawkowych Avaya oraz zaawansowana obsługa funkcji Broadsoft UC.

Spółka Avaya Holdings Corp. poinformowała o rozszerzeniu oferty Avaya Desktop Experience obejmującej inteligentne urządzenia biznesowe. Do udoskonaleń należy nowa linia profesjonalnych zestawów słuchawkowych, wzbogacona obsługa funkcji Broadsoft UC, rozszerzenie serii Essential Experience J100 oraz usługa Device Enrollment Service w wersji 2.0.

 

Nowe portfolio profesjonalnych zestawów słuchawkowych serii L100 obejmuje obecnie pięć przewodowych zestawów słuchawkowych, a wkrótce będą również dostępne zestawy bezprzewodowe. Unikalna technologia AcousticEdge™, zastosowana w tych zestawach, zapewnia pracownikom najwyższą jakość dźwięku chroniąc ich jednocześnie przed problemami związanymi z długoterminowym używaniem zestawów słuchawkowych. Zestawy te, zaprojektowane szczególnie z myślą o pracownikach contact center, zostały wyposażone w innowacyjną opcję szybkiego rozłączania, umożliwiają też one kierownikom odsłuchiwanie rozmów (Listen In).

 

Bazując na poszerzeniu oferty inteligentnych urządzeń Open SIP z listopada 2018 r., firma Avaya znacznie zwiększyła możliwości biznesowych urządzeń biurkowych Essential Experience J100 Series pod kątem obsługi funkcji Broadsoft UC umożliwiając firmom świadczącym usługi UCaaS wzbogacanie na szeroką skalę tych usług o Avaya Open SIP. Ponadto Avaya wprowadziła nowy, kolorowy moduł Essential Experience J100 Expansion Module o wysokiej rozdzielczości, który można podłączyć do telefonów IP Essential Experience J169 lub J179 i uzyskać powiększony ekran. Moduł ten może być używany na stanowiskach administracyjnych i w recepcji w celu przeglądania statusu monitorowanych linii. Obsługuje on architektury Avaya SIP, H.323 i Open SIP. Avaya poinformowała również, że Essential Experience J179 obsługuje już łączność Bluetooth.

 

„Firma Avaya nadal rewolucjonizuje rynek urządzeń biurkowych i przyczynia się do rozwoju rynku Open SIP” — powiedział Ard Verboon, dyrektor ds. oferty urządzeń w firmie Avaya.Dzięki wprowadzeniu obsługi zaawansowanych funkcji Broadsoft w połączeniu z szeroką ofertą urządzeń Avaya Desktop Experience firma Avaya umożliwia firmom zakup wszystkich potrzebnych urządzeń inteligentnych w jednym miejscu. Z jej oferty mogą również korzystać dostawcy usług UCaaS, aby zaspokoić potrzeby w zakresie urządzeń inteligentnych — od profesjonalnych pulpitów, rozwiązań mobilnych dla kampusów i rozwiązań do konferencji obejmujących pojedyncze stanowiska lub całe pomieszczenia, aż do zestawów słuchawkowych i rozwiązań branżowych”.

 

Firma wprowadziła również wersję 2.0 usługi Device Enrollment Service (DES), która ułatwia bezdotykowe udostępnianie zasobów na potrzeby instalacji inteligentnych urządzeń biurkowych. Nowe możliwości to m.in. obsługa języków z grupy G-14, obsługa ponownego dodawania urządzeń, ulepszenia w dziedzinie powiadomień i eksportu danych oraz rozszerzenia bezpieczeństwa. Pakiet DES firmy Avaya został zaprojektowany z myślą o obniżeniu kosztów wdrożenia oraz wsparciu dużych usługodawców w szybszym skalowaniu ich działalności chmurowej.